Ata agora o ‘dobre check’ ou notificación de apertura en Internet existía no ámbito industrial. O que MailTrack fixo recentemente foi transformalo para o uso persoal, axudando a reinventar o correo electrónico. A tecnoloxía do ‘dobre check’ consiste en incluír un pixel diminuto que é o que recibe o servidor e o que permite identificar que se abriu a mensaxe. A ferramenta só está dispoñible para Google Chrome e Gmail, aínda que se desenvolven versións para outros soportes. De feito, en dous meses estará dispoñible unha aplicación para smartphones.
Tamén permite saber o número de veces que se abriu unha mensaxe e a hora. E con Yahoo ou Hotmail (non con Gmail) o lugar dende onde se abriu. A confirmación da lectura do correo electrónico a través de o ‘dobre check’ é e será sempre gratuíto. En cambio, outras funcións de valor engadido nas que xa traballan dende MailTrack serán de pagamento, como os servizos enfocados a un perfil profesional.
Tamén a compañía prepara unha ferramenta que permitirá programar o correo electrónico e fixar a hora na que o usuario quere que se envíe unha mensaxe. Trátase dunha aplicación moi útil en lugares con distintas franxas horarias.
(Fonte: Spain Technology)