Un español, entre os 50 emprendedores seleccionados por Richard Branson

Richard Branson convida a cincuenta emprendedores a Necker Island co obxectivo de xerar sinerxías que axuden a construír un mundo mellor. Entre os invitados só había un español, Carlos Ferrando.

Esta semana presentouse Closca Water App, unha aplicación que xeolocaliza todas as fontes de auga do mundo. O obxectivo é que os seus usuarios se afagan a encher as súas botellas e abandonen o vicio de comprar unha nova cada vez que teñen sede. O seu creador é Carlos Ferrando, CEO e fundador de Closca, unha start up valenciana que alcanzou gran repercusión internacional ao comercializar Closca Bottle, unha botella producida en vidro de borosilicato, o máis forte do mercado, que conserva a pureza da auga sen engadir sabor e que pode levar coma se fose un accesorio de moda.

Premiada co RedDot Design Award, pretende substituír ao millón de botellas de plástico que se consomen cada minuto no mundo. “Só o 9% das mesmas é reutilizada, algo que fai prever que no ano 2050 haberá máis plástico nos océanos que peixes”, explica Ferrando, que foi o único emprendedor español que tivo o privilexio de asistir á primeira edición dunha reunión organizada por Richard Branson con líderes exponenciais. “Foi unha experiencia emocionante e inesquecible”, recoñece o fundador de ‘Finding my virginity’, que reuniu a fundadores de ‘start up’ de Europa, América Latina ou EEUU.

Celebrada na casa do fundador de Virgin en Necker Island, nas Illas Virxes Británicas, esta reunión permitiu que cincuenta emprendedores de diferentes nacionalidades con ganas de mellorar o mundo no que vivimos puxesen en común as súas ideas para conseguilo.

“Os problemas do planeta xéranos as actitudes da sociedade que vive nel. Hoxe temos o mundo que nos merecemos e por iso debemos loitar por merecernos un distinto. Closca é unha marca que trata de inspirar este cambio tan necesario, que pasa por cambiar as actitudes que xeran ese impacto negativo no planeta. Accións como a de beber auga non deberían de custarlle ao planeta plástico nos seus océanos”, sinala Ferrando, que tivo a oportunidade de explicar aos asistentes á reunión o proxecto que ten entre mans.

Así, emprendedores de Estados Unidos, América Latina ou Europa coñeceron tamén a primeira innovación desenvolvida por esta start up. Closca Helmet é unha colección de cascos plegables e personalizables para ciclistas urbanos e usuarios de patinete.

Ferrando inspirouse na arquitectura para deseñalos e son unha solución cómoda, segura e con estilo que facilita que as administracións públicas non poñan como escusa a seguridade á hora de desenvolver unha estratexia de mobilidade que reduza o número de coches nas grandes cidades. O movemento #CitiesWithSoul, ao que se uniron Lime, Stella McCartney, Ecoalf ou Allianz foi impulsado por Closca e pide unha mobilidade máis intelixente e sustentable nas cidades do futuro.

Emprendedores con ganas de cambiar o mundo

Á reunión, que naceu baixo o título Finding my virginity, asistiron, entre outros, Sergio Fogel, fundador de DLocal, unha fintech que ofrece a grandes empresas multinacionais a posibilidade de recadar o diñeiro que lles deben empresas ou gobernos de mercados emerxentes; José Calderón e Miguel McAllister, fundadores de Merqueo, unha empresa de delivery que opera en diferentes países latinoamericanos; Patrick Struebi, fundador de Fairtrasa, unha compañía que dá apoio tecnolóxico a pequenos agricultores con escasos recursos en países en desenvolvemento; Juan Salcedo, fundador de Tpaga, un moedeiro móbil que permite a persoas, con ou sen acceso a bancos e contas bancarias, pagar ou recibir diñeiro a través do seu teléfono; ou Linas Ceikus, Tinggly.com, unha empresa que permite comprar un agasallo en calquera parte do mundo e que chegue ao día seguinte ao seu destinatario, que non ten que estar necesariamente no mesmo país.

Impulsada por Branson, esta reunión foi organizada por Bruno Ocampo-Gonzalez e Ricardo Leyva, dous emprendedores relacionados con Endeavor, unha organización global sen ánimo de lucro creada en 1997, que axuda a emprendedores con ganas de cambiar o mundo a desenvolver o seu negocio.

Á reunión tamén asistiron María Angélica Corchuelo, que dirixe Contento BPS, unha firma de calls centers creada polo seu avó que ten un enfoque social; Nicolás Leonicio, responsable financeiro de Groupon e impulsor de negocios de delivery; Cinthia Lozano, que fundou Winery, unha empresa que permitiu o desenvolvemento dun sector como o do viño en Honduras; Robert Thorne, unha compañía de deseño de interiores que desenvolve proxectos de interiorismo cun enfoque saudable; ou Luz María Velez, creadora de Yomu, un método que combina diferentes técnicas como ioga, meditación ou mindfulness que xa se aplica en empresas como Twitter, McDonald’s, Facebook.

Pero, por que non había máis españois nesta cita? “En España temos grandísimos emprendedores, pero para que exista maior iniciativa emprendedora non fai falta traela de fóra, senón apoiar a que xa existe e dala a coñecer”, conclúe Ferrando, que traslada esta responsabilidade a medios de comunicación, institucións gobernamentais e investidores.

(Fonte: Expansión)