Segundo o MIT Sloan Management Review, as empresas que adoptaron a transformación dixital son un 26% máis rendibles que as súas competidoras media da industria e ven unha valoración do mercado un 12% máis alta. Non obstante, o mesmo informe sostén que só o 25% das organizacións informan de que teñen a madureza dixital suficiente para construír innovacións dixitais e impulsar a transformación en toda a empresa.
Para moitas organizacións, as pezas fundamentais xa están no seu lugar para adoptar tres tecnoloxías importantes que impulsan a transformación dixital: nube, automatización de procesos e análise avanzada.
A tecnoloxía na nube permite ás organizacións repensar os servizos de TI e como se utilizan. Nun recente estudo de IDG Cloud Computing, o 71% das empresas buscan a nube para mellorar a velocidade da prestación de servizos de TI.
Gartner asegura que “as primeiras estratexias na nube son a base para manterse relevantes nun mundo acelerado”. Cando comeza a utilizar software como servizo ou nube, comeza a repensar non só a infraestrutura e as operacións, senón tamén os seus procesos e as funcións dos empregados, tanto en TI como nas súas liñas de negocio.
Nunha recente enquisa global de McKinsey sobre automatización, a maioría dos enquisados (57%) dixo que as súas organizacións polo menos están a poñer a proba a automatización dos procesos. A mesma enquisa informou que as organizacións que tiveron éxito cos esforzos de automatización teñen máis probabilidades de identificar a automatización como unha das súas prioridades estratéxicas.
Automatización
A automatización debe ser unha prioridade nas estratexias de transformación dixital porque axiliza as operacións. A automatización tamén pode axudar a mitigar o impacto da escaseza de persoal de TI; reducir as interrupcións e o tempo de inactividade; mellorar a seguridade; e preparar a súa organización para a automatización de procesos robóticos, unha tecnoloxía emerxente e rendible que desempeña un papel importante na transformación. Os datos de Gartner encontran que o mercado de RPA creceu máis do 63% en 2018.
Un dos obxectivos da transformación dixital é eliminar os silos, o que permite que a empresa reaccione rapidamente aos sinais clave sobre as necesidades dos clientes, independentemente de en que parte da organización se orixinen. As organizacións están a utilizar a análise de datos non só para obter novos coñecementos sobre o comportamento e as preferencias do cliente, senón tamén sobre o estado dos procesos.
Estes datos permiten ás organizacións responder en tempo real aos cambios. Isto pode resultar nunha experiencia máis positiva para os empregados e clientes, e ten un impacto real no resultado final.
(Fonte: iProUP)