Telefónica conecta máis de 300.000 obxectos, liderando o IoT en España

Telefónica lidera o mercado de Internet das Cousas (IoT) coa incorporación de 317.000 liñas activas durante o ano 2018, o que supón un crecemento interanual do 16%. Só no último cuadrimestre do pasado ano alcanzáronse 106.000 novas liñas activas, para rematar o 2018 cun total de 2.333.000.

Este forte crecemento débese aos novos servizos lanzados por Telefónica para facilitar ao cliente solucións integrais de IoT que lles permita xestionar a conectividade dunha forma sinxela e directa co apoio da operadora.

En concreto, cabe destacar a evolución da súa plataforma Kite que permite aos clientes ter o control e a xestión total das súas solucións IoT tanto de conectividade (inventario, control de gasto en tempo real, alarmas, configuracións de regras de negocio e reporte automáticas) como de xestión remota de dispositivos, ademais de ofrecer facilidades para a integración coas principais plataformas e aplicacións da nube pública. De feito, o crecemento de conectividade xestionada a través desta plataforma Kite é do 58%, cunhas 600.000 liñas novas (activadas e pendentes de activación polo cliente) no ano 2018.

Entre os sectores que máis incorporaron solucións de IoT nos seus procesos cabe destacar o financeiro/bancario, o retail, a seguridade, o transporte, a loxística ou a automoción.

Esta tendencia de crecemento en España está en liña coa evolución global de Telefónica que conseguiu en 2018 situarse por quinto ano consecutivo como un dos líderes no Cuadrante Máxico de Servizos M2M Xestionados de Gartner no ámbito mundial.

A liña de servizos de IoT de Telefónica enmárcase na estratexia da compañía para o mercado empresarial e a súa transformación dixital baixo a marca Telefónica Empresas que inclúe unha proposta única apoiada en seis grandes áreas de negocio: conectividade, cloud, seguridade, big data, IoT e dixital workplace, e nun modelo que incorpora alianzas coas grandes compañías do mercado como Amazon, Google, Microsoft ou Cisco. Así mesmo, Telefónica Empresas aposta por unha oferta de servizo centralizado e de principio a fin para cada un dos proxectos.

(Fonte: Innovaspain)