Especificamente, a área na que contribuíu a Plexus é na chamada tecnoloxía QuendaMedic. Facer máis áxil o tempo de espera reducíndoo coa xestión e administración das TIC son varias das calidades de QuendaMedic, unha achega que á súa vez orienta citas e quendas no ámbito sanitario. Servizos como recepción, información, circulación de usuarios ou conseguir citas con maior facilidade é tamén consecuencia da achega de Plexus ao novo hospital.
O investimento tecnolóxico de todo o complexo hospitalario supuxo máis de 840 millóns de libras. O alto tránsito de persoas que prevé a sanidade escocesa do novo centro fixo que se aposte polo sistema de xestión de cita e circulación de pacientes da tecnolóxica de Plexus. E é que non é a primeira vez que a compañía galega xoga un papel importante na sanidade máis alá das nosas fronteiras. Outros hospitais de Reino Unido como o Queen Alexandra, Southerm General ou Yorkhill Children sérvense da súa tecnoloxía.
“É un sistema que xa funciona en España e queremos seguir exportando a outros países de Europa”, comenta Antonio Agrasar, de Plexus. A positiva valoración que o servizo de saúde público escocés deu da tecnoloxía española para a xestión de quendas “significa que somos un dos referentes europeos en canto a capacidade de integración”.
(Fonte: Innovaspain)