Samsung e a UAB publican a primeira guía académica de realidade virtual

Abordar os temas máis importantes da realidade virtual, tanto dende un punto de vista teórico como práctico, para ofrecer unha panorámica xeral desta tecnoloxía. Con este obxectivo, Samsung e a Universidade Autónoma de Barcelona (UAB), a través do seu Máster en Documental Creativo, lanzaron “Realidade Virtual: reflexión e guía práctica”, a primeira guía académica sobre esta industria de España.

A guía aborda temáticas como a natureza da realidade virtual e os cambios que este novo medio implica para o estatus de espectador. Inclúe capítulos específicos dedicados á narrativa, a filmación, o son e a edición de proxectos de realidade virtual e tamén se estudan casos prácticos, proxectos destacados en ámbitos como o entretemento, a creación artística, o periodismo inmersivo ou a filantropía.

Miguel Ángel Ruiz, responsable de Content & Services de Samsung España, destacou o traballo da compañía en torno a esta tecnoloxía, ata o punto de ser a “que popularizou a realidade virtual nos fogares de todo o mundo cos lentes máis vendidos ata a data”. Trátase, segundo afirmou, dunha guía que aborda a realidade “desta incipiente industria” co obxectivo de que “axude a moitos creadores”.

Pola súa parte, o director académico do Máster en Teoría e Práctica do Documental Creativo de UAB, Josep M. Català, apuntou que “o puxante desenvolvemento do mercado da realidade virtual representa un cúmulo de oportunidades para ampliar as fronteiras dos medios audiovisuais, pero ao mesmo tempo implica tamén moitas incertezas”. Entre elas está o feito de que “numerosos creadores carecen dos parámetros necesarios para moverse con facilidade no novo territorio”. Neste sentido, declarou que esta guía busca botar luz “sobre as incógnitas xeradas” e axudar a crear contidos “capaces de aproveitar as posibilidades que ofrece esta incrible tecnoloxía, capaz de posibilitar unha inmersión nos contidos inédita ata agora”.

A publicación diríxese a realizadores audiovisuais que busquen internarse no ámbito da realidade virtual, pero tamén quere ser unha fonte de información útil para calquera persoa interesada nesta nova tecnoloxía. Desta forma, a guía trata de ofrecer unha panorámica das aplicacións prácticas máis coñecidas da realidade virtual.

(Fonte: Innovaspain)