O problema é que iso creaba certa fragmentación, algo que agora se podería resolver coa chamada Partnership on AI, unha iniciativa na que Facebook, Amazon, Google (Alphabet), IBM e Microsoft se propuxeron redirixir en común os esforzos nese campo de investigación e promover boas prácticas para evitar que a intelixencia artificial non se converta nunha ameaza.
Aínda que todas as empresas colaborarán e crearán unha estrutura formal de comunicación na que poder unificar criterios e esas boas prácticas, non hai que esquecer que todas elas seguirán competindo: diso depende ofrecer os mellores produtos e servizos que máis que nunca están gobernados por esa intelixencia artificial e as súas distintas ramificacións.
Este consorcio está aberto a outras empresas que queiran achegar os seus recursos e experiencia no futuro, e haberá que ver se algunha das grandes ausencias -Apple, Twitter e Intel non parecen interesadas de momento- resólvese nos próximos meses.
Entre os obxectivos deste grupo está o de utilizar unha licenza aberta estándar para todos os contidos que se publiquen, entre os que estarán informes centrados en áreas como a ética ou a privacidade nun segmento enormemente prometedor pero que convén vixiar de preto. Esperemos que este consorcio axude a que esa liña de desenvolvemento non se torza.
(Fonte: Xataka)