Cunha puntuación total de 70,1 puntos sobre 100, España destaca en Confianza Dixital, unha das tres variables que analiza o informe tecnolóxico, grazas sen dúbida ao “alto grao de adopción dixital existente”. De feito, España é o terceiro país europeo en adopción e o sexto entre os 34 analizados.
Na variable de Apertura Dixital, a gran fortaleza que presenta España é a súa administración electrónica, que coloca ao país na segunda posición en Europa e a sexta no total do ranking no que se refire a ‘e-government’.
Pola súa banda, no relacionado co Emprendemento Dixital, que mide a forma en que as actividades económicas prosperan no ámbito dixital, España atópase entre os dez primeiros países do índice xeral.
O TIDL está liderado por Estados Unidos, que rexistra unha puntuación de 96,3 puntos sobre 100, aínda que países como Canadá, Reino Unido, Colombia, Australia e Chile presentan un mellor desempeño do esperado en relación co seu PIB per capita.
Así mesmo, o índice tamén reflicte que os países de América Latina demostran “un grande avance” en relación co seu desempeño económico, en especial Colombia, Chile e México.
Por outro lado, Italia, que ocupa o posto 17 con 64,8 puntos, é o país de peor desempeño dos que conforman o G7, mentres que o resto das nacións deste bloque económico se posicionan entre os primeiros oito (Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Francia, Alemaña e Xapón).
Na competencia dos países de maior poboación, China, que se sitúa no posto 24 con 58,3 puntos, aparece no ranking por enriba de India, que ocupa o posto 28 con 54,4 puntos.
Recomendacións
Ademais do índice, Telefónica publicou recomendacións para que os gobernos e os lexisladores poidan mellorar os ‘colos de botella’ que están a obstaculizar nalgúns países a creación dun ecosistema dixital exitoso e lles permitan tirar proveito dos puntos fortes que presenta o índice.
En concreto, os consellos fan fincapé nas condicións normativas que afectan a estrutura do mercado, a innovación aberta e as opcións do cliente, así como na necesidade dunha lexislación que promova a experiencia do cliente, a liberdade de expresión, a privacidade e a seguridade.
Nesta liña, o TIDL tamén ve necesario que os países establezan políticas destinadas a acompañar a innovación, as competencias electrónicas, as actitudes culturais e o ecosistema das novas empresas.
Tras o éxito de dúas enquisas Global Millenial Survey realizados por Telefónica en anos pasados, o TIDL nace da man dun grupo de académicos líderes no plano internacional, provenientes de diversas universidades, como a Imperial College Business School de Londres, a Universidade George Mason e a Universidade de Pécs.
O presidente de Telefónica, José María Álvarez-Pallete, considera que o TIDL reflicte o pensamento da compañía de que a tecnoloxía debe estar ao alcance de todos e remarca que informes recentes calculan que un aumento do 10% na dixitalización da economía podería incrementar a taxa de crecemento do PIB per capita en ata un 40%.
“As institucións, os gobernos, os sindicatos, as empresas, os lexisladores e os cidadáns deben tomar conciencia do incrible potencial que o mundo dixital ten en beneficio da sociedade”, engade Álvarez-Pallete.
(Fonte: Europa Press)