Este novo sistema é capaz de determinar, por exemplo, se ao cliente lle chaman a atención as ofertas especiais, que ruta segue dentro do súper e cales son os produtos que lle interesan, xa sexa porque se pare a miralos ou porque os compre.
Datos relevantes
O director xeral de Proximus, Jorge Bueno explica que “nas nosas primeiras probas démonos conta que os clientes dun supermercado non camiñan por un corredor determinado porque, por exemplo a comida para mascotas se sitúe preto do sector do leite. Para probar a nosa teoría substituímos por “muffins” a comida para mascotas e o resultado foi un aumento considerable nos que se chama “venda cruzada”: leite e produtos para o almorzo”.
Os sensores que se instalan nos carriños e nas cestas emiten un sinal de onda curta que é captada a través de Bluetooth por un conxunto de receptores situados no teito do local; estes á súa vez envían a devandita información á nube e deste xeito é posible coñecer a posición de cada comprador, a cantidade de tempo que permanecen nun lugar, que seccións da tenda prefiren, cal é o fluxo de clientes en caixa e máis aínda, e todo ese caudal de información é solicitado en tempo real.
Toda a información que o sistema xera almacénase nunha páxina web na que é posible consultar o diagrama de fluxo, co fin de analizar o movemento dos clientes dentro do supermercado ou os mapas con información específica relacionada co tráfico en cada sección da tenda.
“De feito, analízanse máis de trinta parámetros diferentes, todos eles relacionados co comportamento dos clientes dentro do local”, indica Jorge Bueno. E cada dato recollido pode ser utilizado neses momentos ou almacenarse para estudos posteriores.
Para mellorar as estratexias de vendas
Varios dos creadores desta técnica proveñen do campo da robótica polo que esta técnica ten moito desa tecnoloxía, en especial á hora de analizar cal é a posición do cliente dentro da tenda e que tipo de comportamento ten.
Proximus ten un algoritmo propio que lle permite un determinado posicionamento interior e ten a capacidade de manexar enormes volumes de datos, polo que permite aos seus usuarios, as tendas, supermercados e hipermercados acceder a unha valiosa información que lles permite mellorar as campañas e estratexias de mercadotecnia.
Segundo Jorge Bueno, o enfoque de Proximus oriéntase a proporcionar información útil e de valor ás cadeas de supermercados e ás grandes superficies para que sexan capaces de mellorar as súas estratexias e as súas decisións en canto á mercadotecnia baseándose en datos diarios e actualizados ao segundo do que pasa nas súas propias tendas e compárao co Google Analytics pero nun espazo físico determinado.
Notificación de “imprevistos”
Ademais, Proximus ten un sistema de notificacións e de alerta que se dispara cando detecta “eventos imprevistos” ou problemas puntuais, que xa foi probado en varias tendas e demostrou ser altamente eficaz.
Existen sistemas de control que analizan de forma continua que é o que sucede dentro de cada local comercial; eses sistemas están deseñados para axudar ao xerente e ao persoal a controlar o bo funcionamento dun supermercado. Pero é imposible que unha persoa se atope diante da pantalla de forma continua, polo que este tipo de notificacións será un grande apoio para xestionar de forma axeitada e eficaz as devanditas tendas, xa que se dispara a alarma se existen anomalías específicas ou situacións que requiren atención inmediata.
(Fonte: Agencias)