Presentan o primeiro ascensor que se move horizontalmente e non necesita cables grazas á levitación magnética

Cando foi anunciado como un proxecto en 2014 moitos víano imposible, vaia, atopábanlle moitos problemas máis alá do prezo e a súa instalación. Hoxe a compañía alemá Thyssenkrupp faino realidade, o primeiro ascensor de levitación magnética no mundo capaz de moverse vertical e horizontalmente é unha realidade.

Bautizado como ‘MULTI’, este ascensor busca ser unha verdadeira revolución, xa que entre os seus beneficios está a velocidade, o espazo que necesita para a súa construción, e por suposto, a tecnoloxía empregada.

Como xa se adiantara, este novo ascensor usa levitación magnética para moverse entre pisos tanto de xeito vertical como horizontal, é dicir, úsase a tecnoloxía dos famosos trens Maglev. Isto fai que cada cabina non necesite instalación de cables xa que todo o mecanismo se atopa instalado no mesmo ascensor.

Grazas a isto será posible ter máis cabinas por columna, ademais de que poderán moverse de lado a lado, mesmo coa posibilidade de cambiar de edificio. A maxia disto basearase nos circuítos que se cren dentro do edificio, xa que aquí é onde este ascensor poderá explotar as súas posibilidades en algo moi similar ao sistema de circuítos do metro.

Cada cabina conta coa súa propia xestión de enerxía e está conectado de forma sen fíos a un sistema que monitoriza o movemento de todas as cabinas. Ademais, segundo o fabricante, cada ascensor posúe un sistema de freos ‘seguro e multinivel’.

O ansiado proxecto arrancou as súas primeiras probas hai un par de semanas nunha torre creada para este novo ascensor. Esta torre mide 246 metros e está situada na cidade de Rottweil en Alemaña, onde a compañía OVG Real Estate aceptou colaborar con Thyssenkrupp para botar a andar o ambicioso MULTI.

Segundo OVG Real Estate, a instalación do sistema MULTI permitiulles aforrar ata un 25% de espazo comparado cun ascensor tradicional, ademais de que este novo sistema permitirá que as persoas se movan a unha velocidade máxima de 18 metros por segundo, aínda que nestas primeiras probas estará limitado a só cinco metros por segundo.

(Fonte: Axencias)