Cada vez son máis os pequenos comercios e os autónomos que recorren á tecnoloxía NFC (Near Field Communications) como forma de cobrar aos seus clientes en calquera lugar. Abonda con achegar o móbil a uns cantos centímetros dun datáfono, o que se coñece como sistema de pagamento 'contacless'. Iso si, ambos os dous dispositivos necesitan ser adaptados para dar cobertura a este tipo de tecnoloxía. Para conseguir a xeneralización deste método de cobramento, os principais operadores de telefonía (Vodafone, Movistar e Orange) uniron as súas forzas ás das maiores redes de pagamento do mundo (Mastercard e Visa).
n
n
nDe momento, en España apenas un 2% dos comercios posúen un terminal NFC, e tampouco son moitos máis os cidadáns que contan cun móbil dotado con esta tecnoloxía. Para asegurar o éxito comercial do proxecto cre necesario que polo menos o 30% dos comercios -e aproximadamente a mesma porcentaxe de terminais- dispoñan da NFC. Os operadores, que deben contar coas súas aplicacións de pagamento que replican virtualmente as tarxetas de crédito, actúan unicamente como intermediarios, e cóbranlle ao banco unha cantidade ao ano. O importe da compra cárgase na tarxeta de crédito do usuario, e sempre que sexa inferior a 20 euros non será necesario introducir ningún PIN.
n
nVodafone lanzou recentemente Vodafone SmartPass, unha visa coa que os clientes da operadora poderán realizar, antes de que remate o ano, pagamentos a través de móbil en máis de 250.000 establecementos de todo o país. Para poder utilizar o servizo requírese ter un móbil con tecnoloxía NFC e "descargar unha aplicación de tarxeta virtual denominado Vodafone SmartPass, o que permitirá ao usuario facer pagamentos da tarxeta de prepagamento Visa cargada nos seus teléfonos dentro da aplicación", indica a compañía. Tamén poderán realizar transferencias directas de diñeiro a outros usuarios SmartPass con só coñecer o seu número de móbil.
n
nEn opinión de Iñaki Cabrera, director de mCommerce de Vodafone España, este sistema representa "o próximo paso na revolución dos smartphones". "Simplicidade, seguridade, velocidade e conveniencia de xestionar as súas transaccións do día a día con só achegar o móbil" son os principais beneficios que leva consigo esta tecnoloxía. E todo co obxectivo de que "a longo prazo, os clientes non teñan que usar moedeiro físico".
n
nCada vez son máis as compañías que apostan por lanzar as súas propias aplicacións. Un exemplo é o de Caixabank, que en colaboración con Global Payments creou a 'joint venture' Comercia Global Payments. Ambas as dúas compañías iluminaron a solución TPV Móbil, a primeira desenvolvida integramente por unha entidade española. A aplicación, especialmente pensada para autónomos e pequenos negocios, permite aos comercios dispoñer no móbil de todas as referencias do seu catálogo comercial, de maneira que, ademais de controlar a contabilidade dende o dispositivo, tamén dispoñen do detalle dos produtos e servizos vendidos. Visa espera que, para 2020, o 50% das transaccións da compañía se realicen xa a través dun teléfono móbil. E iso malia o descoñecemento e certo receo que aínda aniña en boa parte da sociedade respecto a esta forma de pagamento, que ve como insegura. Non obstante, neste tipo de pagamento utilízase a mesma seguridade que se emprega nas tarxetas sen contacto chip e PIN, pero adaptada ao teléfono móbil.
n
n(Fonte: ABC)
n
n
n
nVodafone lanzou recentemente Vodafone SmartPass, unha visa coa que os clientes da operadora poderán realizar, antes de que remate o ano, pagamentos a través de móbil en máis de 250.000 establecementos de todo o país. Para poder utilizar o servizo requírese ter un móbil con tecnoloxía NFC e "descargar unha aplicación de tarxeta virtual denominado Vodafone SmartPass, o que permitirá ao usuario facer pagamentos da tarxeta de prepagamento Visa cargada nos seus teléfonos dentro da aplicación", indica a compañía. Tamén poderán realizar transferencias directas de diñeiro a outros usuarios SmartPass con só coñecer o seu número de móbil.
n
nEn opinión de Iñaki Cabrera, director de mCommerce de Vodafone España, este sistema representa "o próximo paso na revolución dos smartphones". "Simplicidade, seguridade, velocidade e conveniencia de xestionar as súas transaccións do día a día con só achegar o móbil" son os principais beneficios que leva consigo esta tecnoloxía. E todo co obxectivo de que "a longo prazo, os clientes non teñan que usar moedeiro físico".
n
nCada vez son máis as compañías que apostan por lanzar as súas propias aplicacións. Un exemplo é o de Caixabank, que en colaboración con Global Payments creou a 'joint venture' Comercia Global Payments. Ambas as dúas compañías iluminaron a solución TPV Móbil, a primeira desenvolvida integramente por unha entidade española. A aplicación, especialmente pensada para autónomos e pequenos negocios, permite aos comercios dispoñer no móbil de todas as referencias do seu catálogo comercial, de maneira que, ademais de controlar a contabilidade dende o dispositivo, tamén dispoñen do detalle dos produtos e servizos vendidos. Visa espera que, para 2020, o 50% das transaccións da compañía se realicen xa a través dun teléfono móbil. E iso malia o descoñecemento e certo receo que aínda aniña en boa parte da sociedade respecto a esta forma de pagamento, que ve como insegura. Non obstante, neste tipo de pagamento utilízase a mesma seguridade que se emprega nas tarxetas sen contacto chip e PIN, pero adaptada ao teléfono móbil.
n
n(Fonte: ABC)
n
n
n