China, Brasil, Rusia, India e México moverán durante este ano un 17% do mercado global, valorado en 493.000 millóns de euros. Segundo un estudo da consultora Gartner, os países emerxentes contan cos mercados de Tecnoloxías da Información (TI) máis dinámicos, sendo os que máis crezan no transcurso de 2012. Só durante este ano, os ditos mercados gastarán máis de 1,22 billóns de dólares (uns 910.000 millóns de euros) nas devanditas tecnoloxías, copando un 31% do mercado global.
n
n
nO mesmo informe considera que os países en desenvolvemento da rexión Asia-Pacífico, América Latina, Oriente Medio, África e Europa Central e Oriental liderarán o crecemento do devandito mercado, en contraste co menor repunte dos enclaves máis maduros -dado o alto nivel de incerteza económica e financeira que atravesan-.
n
nÁ cabeza dese crecemento atópanse os países emerxentes de Asia Pacífico, que este ano gastarán preto de medio billón de dólares (381.665 millóns de euros) en TICs, seguidos de Latinoamérica (326.000 millóns de dólares, 248.845 millóns de euros) e o continente africano (244.000 millóns de dólares, 186.252 millóns de euros).
n
nEntre os emerxentes, o consumo esperado en China, Rusia, India, Brasil e México é o máis importante. Só neses cinco países, o gasto proxectado ascenderá a 658.000 millóns de dólares (493.000 millóns de euros), o que supón máis do 50% do consumo nas nacións en vías de desenvolvemento e un 17% do consumo mundial.
n
n(Fonte: ICEX)
n
n
n
nÁ cabeza dese crecemento atópanse os países emerxentes de Asia Pacífico, que este ano gastarán preto de medio billón de dólares (381.665 millóns de euros) en TICs, seguidos de Latinoamérica (326.000 millóns de dólares, 248.845 millóns de euros) e o continente africano (244.000 millóns de dólares, 186.252 millóns de euros).
n
nEntre os emerxentes, o consumo esperado en China, Rusia, India, Brasil e México é o máis importante. Só neses cinco países, o gasto proxectado ascenderá a 658.000 millóns de dólares (493.000 millóns de euros), o que supón máis do 50% do consumo nas nacións en vías de desenvolvemento e un 17% do consumo mundial.
n
n(Fonte: ICEX)
n
n
n