Os mozos españois prefiren ser emprendedores

Un estudo realizado por Universum e analizado por PeopleMatters detecta que o 39% dos mozos españois menores de 19 anos queren ser emprendedores e un 41% dos enquisados formúlanse acceder antes ao mercado laboral que á universidade.

Este estudo céntrase na denominada Xeración Z, aquelas persoas nacidas entre o ano 1996 e o 2000, e que é posterior aos coñecidos como millenials.

Precisamente, tal e como detectan en People Matters, existen numerosas diferenzas entre a formulación dunha xeración e a outra. Entre elas destaca a desemellanza entre as perspectivas de futuro entre uns e outros, posto que o 65% dos enquisados se mostran optimistas, mentres que só o 13% dos millenials son positivos respecto ao futuro, sinala o informe Millennials, entendendo á xeración incomprendida.

Tamén se atopan diferenzas entre a formulación estudantil duns e outros. Por un lado, estímase que o 41% dos españois entre 25 e 34 anos son titulados superiores, mentres que, segundo os datos solicitados por People Matters, case a metade dos menores de 19 anos se formulan a idea de non estudar na universidade e o 15% se mostra totalmente a favor de prescindir destes estudos.

Os mozos queren sentirse realizados

A pesar deste positivismo, a Xeración Z tamén ten os seus propios medos respecto ao seu futuro profesional. O temor máis común é o de non atopar un traballo acorde coa súa personalidade, que preocupa a un 37% dos enquisados; seguido do medo a quedar atrapado nun emprego sen oportunidades de desenvolvemento -cun 36%- e a sensación de que non se vai render de xeito óptimo no traballo (33%).

Este estudo tamén atopa novos comportamentos propios da adaptación dos máis novos ás innovacións tecnolóxicas. Así, ao 83% dos suxeitos de estudo non lles molestaría ser contactados a través de redes sociais para recibir unha oferta de traballo.

“Isto demostra que os máis novos non son alérxicos a entrar en contacto cos seus futuros empregadores en redes sociais sempre e cando o devandito contacto non se dea en formato puramente publicitario”, opina o representante de Universum en España, Rafael Garabito.

Este estudo, chamado Generation Z Grows Up, está composto por unha enquisa preto de 50.000 mozos nacidos entre 1996 e 2000, de 46 países; deles, algo máis de 1300 son de España.

(Fonte: Efe Emprende)