Estadios intelixentes, afeccionados conectados, mellorar a experiencia tanto dentro como fóra do terreo de xogo (sexa cal sexa o deporte) ou acercar os espectadores ao partido cunha experiencia personalizada grazas á tecnoloxía son algúns dos retos que o deporte ten por diante en materia de innovación.
Pero hai moitos máis, como explica Chris Kennett, director do Undergraduate Business Programme de A Salle-URL, e un dos impulsores do programa ‘Euroleague Basketball Tech Challenge’, que quere conectar algunhas das startups máis innovadoras do mundo co obxectivo de entrar na industria do deporte para que proporcionen solucións aos desafíos actuais e futuros para as organizacións deportivas.
“Temos un inmenso campo de actuación grazas ás novas tecnoloxías. Se somos capaces de aplicar ámbitos como o Big Data, a Inteligencia Artificial ou o Internet das Cousas seremos capaces de abordar os grandes retos do deporte do futuro”, asegura a organización.
Impulsado pola Euroliga de baloncesto xunto a A Salle-URL e o seu parque de innovación A Salle Technova Barcelona, o programa celebrarase entre o 19 e o 23 de marzo e suporá “unha grande oportunidade” para encontrarse con altos executivos de ambas organizacións e cunha importante lista de líderes no negocio dos deportes, emprendemento e comunidades de investimento. As startups beneficiaranse das sesións de mentoring, networking e conferencias con recoñecidos especialistas da industria, onde poderán validar os seus conceptos e probalos en contornos reais.
As startups poderán presentar proxectos que se axusten a calquera dos temas propostos, co único requisito que sexan proxectos centrados na tecnoloxía e que proporcionen solucións creativas e innovadoras, así como oportunidades para as ligas profesionais, clubs, patrocinadores e organizacións deportivas en xeral.
“As grandes compañías, como Microsoft, Apple ou Google xa están traballando en solucións para o futuro do deporte. Pero este camiño tamén deben guialo as startups, innovadores de por si e capaces de ofrecer solucións concretas a retos moi variados”, explica Kennet, para quen “a colaboración entre empresa e universidade é sinónimo de éxito”.
(Fonte: Innovaspain)