O vehículo autónomo converterá os coches en hoteis, restaurantes e salóns de beleza

O impacto que os vehículos deste tipo terán na economía mundial ten moitas arestas. Por unha parte, o condutor de cada automóbil, que pasará a ser pasaxeiro, gañará tempo a bordo. Tempo para ocio (ver películas a bordo ou ler un libro), tempo para solucionar algún floco laboral ou tempo para facer compras.

Algo que xerará un novo mercado, valorado en 7 billóns de dólares alá por 2050, o equivalente a multiplicar por sete o PIB (Produto Interior Bruto) actual español, ou combinar o estimado para dous países como Brasil e Xapón en 2017, segundo asegura un informe de Strategic Analytics elaborado para IBM.

Coches á carta

O concepto de coche á carta suporá adaptar cada vehículo ás necesidades do cliente. Basicamente trátase de ter unha oferta de vehículos que nutra moitas das cousas que o usuario perde tempo en facer para que sexan solucionadas durante o desprazamento -ao traballo ou de fin de semana-.

Deste xeito, haberá, segundo o informe, coches autónomos que serán salóns de beleza atendendo ao seu interior. Coches que serán hoteis cápsula e que ofrecerán diferentes tipos de experiencia, clínicas de saúde para revisións médicas ou tendas preparadas para comprar a distancia, dende moda á tradicional cesta da compra. Tamén haberá coches restaurante que ofrecerán, durante o desprazamento, aquela oferta culinaria que decida o viaxeiro.

Películas en mobilidade

Os produtores audiovisuais xerarán contidos pensados para o tipo de viaxe que se vaia realizar: corta distancia, media distancia ou longa distancia. En función do percorrido -e dos gustos do condutor- proxectaranse, nun espazo debidamente adaptado, series de televisión, longametraxes, documentais, etcétera.

Publicidade ubicua

A publicidade baseada na situación do vehículo adquirirá maior relevancia e os anunciantes e axencias traballarán cun novo mundo de posibilidades para presentar contido de marcas e situacións.

Deste xeito, cando o usuario viaxe mostraráselle publicidade que podería modificar a súa ruta á casa, ao traballo, ou ao lugar de vacacións, cando unha oferta sexa do seu interese e o pille máis ou menos de paso.

Pensemos en viaxes de longo percorrido. Dende o coche poderase elixir o lugar no que pasar a noite ou parar a comer, se é que así se desexa, por poñer un par de exemplos.

Fin ao concepto de propiedade

É un escenario no que os patróns actuais de propiedade, mantemento e uso dos vehículos cambiará. O usuario perderá o interese pola propiedade e verá o coche como un servizo, como algo máis práctico.

Desta forma, ábrese un escenario no cal moitos usuarios terán a posibilidade de ter vehículos en copropiedade, a través de pequenos pagamentos, distintos en función dos seus gustos e necesidades: un máis pequeno para viaxes unipersoais, outro máis grande para ir coa familia, outro convertible para a fin de semana, un catro por catro para saír ao campo…

(Fonte: Voz Pópuli)