Aguete, responsable de formación da empresa Aerocámaras (Lalín, Pontevedra), fixo unha completa exposición sobre as características, funcións e modelos máis actuais dos drons dispoñibles no mercado, que completou coa súa visión sobre os retos de futuro destes dispositivos. A súa charla continuou cun coloquio, ao que seguiu unha exhibición de voo con algúns dos drons utilizados pola súa empresa para prestar servizos.
Neste sentido, o experto sinalou que a súa carteira de servizos se incrementa continuamente para dar cobertura ás novas demandas recibidas dos seus clientes. Tal e como explicou, o seu nicho de mercado é moi amplo, xa que as aplicacións son cada vez máis diversas e as empresas que os contratan poden obter un servizo profesional sen necesidade de investir na adquisición dos drons e coa seguridade de que se cumpren as estritas normas de uso destes dispositivos. “A vantaxe é que os drons se poden equipar con calquera extra necesario para dar un servizo á carta”, explicou Aguete.
Medicións, salvamento, vixilancia, seguridade, emerxencias e produción audiovisual son só algúns dos ámbitos nos que os drons están a marcar un antes e un despois. “Por exemplo, é moi sinxelo e rápido medir un terreo con total exactitude ou controlar o furtivismo no mar. Tamén estamos a gravar imaxes do Camiño de Santiago para Atresmedia”, apuntou.
Sobre os drons dispoñibles, explicou que os modelos e prezos son moi variados. No que se refire á autonomía de voo, hainos dende 20 minutos a 4-6 horas.
Cambios na lexislación
Durante a súa charla, Aguete abordou un dos aspectos críticos para o desenvolvemento do sector: a lexislación. “Esperamos que pronto se aprobe unha lei máis ampla na regulamentación dos usos dos drons”, afirmou, aínda que insistiu en que é fundamental ser garantistas coa seguridade, xa que “isto non é un xoguete, como moita xente cre”.
Na actualidade, o sector está fortemente regulado pola Axencia Estatal de Seguridade Aérea (Aesa). “De momento aquí non se pode voar enriba de zonas poboadas e, aínda que existen directrices europeas, a lei implántaa cada país, así que por exemplo en Francia deuse permiso para isto, aínda que se require equipar os drons con paracaídas,” especificou.
(Fonte: Tecnópole)