O PERTE do coche eléctrico e conectado enraíza en Galicia da man do CTAG

O PERTE (Proxecto Estratéxico para a Recuperación e Transformación Económica) do Vehículo Eléctrico e Conectado, que canalizará boa parte dos fondos europeos que se destinen á industria do automóbil nos vindeiros anos, terá ao Centro Tecnolóxico da Automoción de Galicia (CTAG) como socio de referencia. De feito, é o único consorcio especializado en España en validación de tecnoloxías de mobilidade do coche conectado e autónomo.

As 21 empresas e centros tecnolóxicos que participarán no programa están lideradas pola multinacional española Cellnex -o maior operador europeo de infraestruturas de telecomunicación- en colaboración con Grant Thornton. O proxecto bautizouse como “ARTUS, Constelación de Laboratorios para a Mobilidade Conectada”. No mesmo están implicadas 15 administracións públicas (cinco autonomías, catro concellos, a Deputación de Pontevedra, o porto de Castellón e os consorcios das zonas francas de Vigo e Barcelona).

O obxectivo de ARTUS é ancorar a industria do automóbil en territorio nacional e impulsar a produción de compoñentes V2X (de interacción entre o vehículo e as infraestruturas viarias) a través da creación dun ecosistema innovador científico-empresarial, así como deseñar acordos de colaboración público-privada para testar as novas solucións V2X e potenciar finalmente o emprego de moi alta cualificación e cun forte compoñente tecnolóxico. Para conseguir isto, ARTUS propón crear unha rede nacional de laboratorios demostrativos de I+D+i do vehículo conectado, así como un centro de testeo, certificación e homologación de tecnoloxías do vehículo conectado para Europa, ao que aspira a área de Vigo dada a súa experiencia en ambas as tecnoloxías da man do CTAG.

O centro tecnolóxico de Porriño e Zona Franca achegan o proxecto Atlantrack, que evolucionou desde a súa idea orixinal (a creación dun circuíto de alta velocidade para probas do coche autónomo) para adaptarse aos requirimentos e necesidades de ARTUS. Pola parte empresarial, ademais de Cellnex Telecom e Grant Thornton, manifestaron o seu interese por participar Renault, Cegasa e a viguesa Optar Solutions, entre outras firmas.

Fonte: Faro de Vigo