Hispamoldes, a planta ourensá que fabrica pezas en inxección para diferentes provedores, cambia de donos e pasa a estar controlada polo grupo italiano SAPA, que adquiriu unha participación maioritaria da compañía. A operación pechouse con Quarza Inversiones, un fondo de investimento fundado no ano 2019 por Cristian Abelló e que, segundo indicaron fontes oficiais, continuará formando parte do accionariado de Hispamoldes.
A integración da planta ourensá en SAPA deu lugar ao nacemento do Grupo Indea, que quere crear un provedor líder na industria europea da mobilidade sustentable. «Ademais de significar a nosa entrada no mercado español e marroquí, trátase dunha adquisición totalmente complementaria que nos permitirá adoptar novas tecnoloxías de produción», explicou Giovanni Affinita, conselleiro delegado de SAPA en España.
Pola súa parte, Quarza, que desembarcou na planta ourensá no ano 2019, considera que esta operación suporá un «significativo paso adiante para Hispamoldes, pois serviralle de panca para acelerar o seu crecemento e alcance, así como a súa fortaleza competitiva, ao contar con maiores capacidades a todos os niveis», sinalou Cristian Abelló, presidente do fondo investidor.
Presenza en Marrocos
Hispamoldes, con sede central no Parque Tecnolóxico de Galicia, é un referente español na inxección de pezas termoplásticas e a fabricación de moldes e utillaxes para a inxección. Trátase dunha das principais empresas das auxiliares da automoción na provincia de Ourense. Ten máis de 350 empregados repartidos nas súas catro plantas de produción (tres en España e unha en Marrocos) e factura ao redor de 38 millóns de euros. Dentro da industria do automóbil, conta como clientes con compañías tan relevantes como Grupo VW, Pastic Omnium, Grupo Samvardhana Motherson ou Kostal, entre outros. A súa integración en SAPA, precisan fontes oficiais, non implicará ningún cambio na súa estrutura directiva.
Os novos accionistas maioritarios de Hispamoldes son unha compañía líder en inxección de plástico para o sector da automoción en Europa. Serven a grandes fabricantes de automóbiles europeos, como Stellantis, grupo Volkswagen, Ferrari ou BMW, entre outros. Conta con oito plantas de produción ao redor do mundo, sumando máis de 1.500 empregados e uns ingresos de 250 millóns de euros no ano 2022. O grupo produce máis de 61 millóns de pezas de automóbil ao ano, incluídos interiores, carrozaría e compartimentos de motor e pertence á familia Affinita, que fundou o negocio no ano 1974. Trátase dun provedor directo dalgúns dos principais fabricantes do sector e que aposta pola innovación.
Fonte: La Voz de Galicia