O escaparate de Amazon ábrese ás innovacións das startups españolas

As startups españolas teñen dende onte a posibilidade de lanzar, mostrar e comercializar produtos innovadores a través do escaparate global de Amazon. A compañía activa en España Amazon Launchpad, dentro de Amazon.es, cunha selección inicial de 250 produtos que irá ampliando, clasificados en cinco categorías que tamén se verán incrementadas. Electrónica, comida, xoguetes, coidado corporal ou fogar cunha característica común: a innovación.

Amazon Launchpad naceu en 2015 e está dispoñible en Estados Unidos, Canadá, India, China, Xapón, Francia, Alemaña, Reino Unido. Como explicaba onte en Madrid Aashish Tripath, responsable global de Launchpad, este proxecto lanzou a máis de 2100 startups en todo o mundo (máis de 650 en Europa), conta con máis de 19.000 produtos no programa e máis de 85 startups superaron o millón de dólares en vendas dende que o programa foi lanzado. “Queremos que España forme parte desta viaxe”, engadía Tripath.

Entre os beneficios para as startups españolas están a integración rápida, a creación de páxinas de produto personalizadas, un paquete de ferramentas de mercadotecnia, acceso á rede global de loxística e ao servizo de atención ao cliente de amazon. Os produtos poden ser tamén integrar en Amazon Prime e estar dispoñibles para os máis de 100 millóns de clientes Prime en todo o mundo.

A chegada a España da plataforma non é casual. Como apuntaba Javier Alvira, director de Marketplace de Amazon.es, o país ocupa unha posición privilexiada en na configuración do ecosistema emprendedor global, algo que corroborou con cifras. “O 65% das startups (sobre un total de 3258 ao peche de 2017) concéntranse en Madrid e Barcelona; e Bilbao e Valencia postúlanse como dous hubs emerxentes”.

O directivo destacou ademais que España é un dos países onde máis crece o investimento, cun salto substancial de 2016 -no que o capital investido foi de 502,1 millóns- a 2017, onde os investidores confiaron con 779,3 millóns nesta tipoloxía de empresa. “Isto vai en serio e tiñamos que facer algo ao respecto”, engadía Alvira.

En busca dos mellores

Amazon leva traballando dende principios deste ano na busca dos mellores ‘candidatos’ nacionais para formar parte de Amazon Launchpad. Sen esquecer que ha de tratarse de empresas que dispoñan dun produto rematado, listo para a súa posta de longo no mercado con maiúsculas, a compañía aliouse cos que mellor coñecen o terreo no apoio e as necesidades das startups: dez plataformas de crowdfunding, incubadoras e aceleradoras e firmas de capital risco como Crowdcube, Startupxplore e Wayra.

“Hai financiamento, así que o que as startups necesitan agora é vendas, e é aí onde launchpad pode prestarlles unha axuda diferencial”, apuntaba Agustín Moro, Global Head de Desenvolvemento de Negocios e Alianzas Estratéxicas de Wayra, que tras recordar o claim da aceleradora de Telefónica -“we scale startups”- explicou como a relación da operadora con Amazon “vén de lonxe”, sobre todo con Amazon Web Services e tamén en solucións físicas; “dispositivos para Internet das cousas, wereables ou innovacións para fogares intelixentes”.

Algúns exemplos de startups españolas en Amazon Launchpad son Andone (bolsas multi usos 2 en 1 para carriños de bebé), CerQana (Smartphone doado de usar para persoas maiores ou nenos, con acceso remoto e seguimento GPS), Ivy Health (báscula de análise corporal e solucións de saúde móbiles) ou Janabebe (fundas e adaptadores de asentos de coches para nenos acabados de nacer e bebés).

(Fonte: Innovaspain)