O crowdsourcing é máis barato para as empresas e moito máis creativo para os profesionais

Jaime Sanmartín está contento. Moi contento. Non é para menos, xa que o CEO de adtriboo, quizais a plataforma de crowdsourcing máis famosa de España, acaba de levantar un millón de euros de financiamento.

n
n

n"Estamos moi contentos, pero agora hai que traballar máis que nunca", recoñécenos, aínda que non lle doe en absoluto: "Estas son as responsabilidades que che gusta ter". Menos dun ano despois de botar a andar, adtriboo conseguiu recadar diñeiro de parte de investidores como José María Dot, ex presidente de Liberty Seguros, Miguel Gordillo, José Palacios e Rafael Nebreda, ex socio director e ex socios de Garrigues, respectivamente, Javier Juanco, ex director de Calidade e Desenvolvemento Comercial en Telefónica ou Miguel Irisarri, ex director xeral de a&g Banca privada e de UBS Wealth Management e actual Socio de Excelencia e Rendemento en Zentro.
n
nExpansión internacional
n
nE agora, ¿que facer con ese diñeiro? Parece que a maior parte de esforzos se centrarán na expansión: "Xa superamos a fase inicial e convertémonos nunha das plataformas de creativos de fala hispana máis grande. Agora queremos crecer aínda máis, tanto en España coma en Latinoamérica". Neste sentido, e como primeiro paso nesta liña de progreso constante, adtriboo.com acaba de lanzar a súa nova web, en español e inglés, con melloras na navegación, usabilidade e novos servizos.
n
nTodo iso cun obxectivo: consolidar o crowdsourcing como método colaborativo e como alternativa profesional. Jaime está convencido do éxito desta forma de facer as cousas: "Cada vez máis xente recorre ao crowdsourcing. Para as empresas é moito máis barato, xa que non teñen por que gastar tanto diñeiro en campañas de mercadotecnia, e para os profesionais é moito máis creativo".
n
nClientes variados
n
nPolo momento, adtriboo serviu de axuda a moitas empresas pequenas, que buscaban propostas para un vídeo, un logotipo, o deseño de envases e etiquetas, un folleto, o deseño dunha web ou dunha landing page, marcas e nomes comerciais, música para unha aplicación ou para un jingle, e un longo etc.
n
nPero tamén serviu para grandes empresas. A proposta de crowdsourcing xa calou en grandes institucións como telepizza, que redeseñou o seu logo, El Hormiguero, que fixo un concurso de guionistas, que encargou unha portada e contraportada, ou Vodafone, que buscaba unha curtametraxe, entre outras marcas.
n
n(Fonte: El Confidencial)
n

n