O software autónomo converteuse nun dos piares de Oracle, en pleno proceso de transición a unha compañía cloud. “Estamos ante un cambio de paradigma. Para nós, o futuro é o software autónomo: grazas á intelixencia artificial embebida non se necesitará intervención humana”, explica Leopoldo Boado, vicepresidente de Aplicacións para Oracle en Europa e director xeral de Oracle España.
A compañía levou esta visión ao seu software de base de datos, pero quere estendelo a outros ámbitos. A idea é que este software sexa capaz de auto parchearse ou auto securizarse grazas á auto aprendizaxe. “Os responsables de tecnoloxía das empresas teñen medo ao erro humano cando hai que intervir nun software para, por exemplo, actualizalo ou parchealo”, afonda Boado, que cre que “o resto da industria irá nesta dirección”.
O executivo asegura que a súa base de datos autónoma, lanzada hai dous anos, se converteu no “produto de maior éxito da historia de Oracle”. En España, ten máis de 60 clientes -como Seur, BBVA microfinanzas, Cruz Roja, Meliá ou Barceló-, tras duplicar contratos no seu último ano fiscal.
Infraestrutura ‘cloud’
Nesta aposta polo cloud, a compañía quere facerse un oco na competitiva industria da infraestrutura na nube, onde compite con pesos pesados como AWS ou Microsoft. “A clave está en ter a mellor infraestrutura no maior número de datacenters”, di Boado. De aí o acordo de interoperabilidade con Azure de Microsoft. “Temos 36 rexións fronte a 25 de Amazon. E a nosa infraestrutura, que lanzamos hai un ano, é a mellor”, proclama.
AWS abrirá centros de datos en España, o que fortalece a compañía nesta batalla. “En España, de momento, non imos ter datacenter”, asegura Boado. “Cos centros na Unión Europea temos resolto os temas regulatorios. A corporación decidirá se ten sentido abrir en España”.
O certo é que Oracle ten unha porcentaxe pequena deste negocio. Non obstante, Boado ve factible gañar cota porque asegura que “a maioría dos clientes teñen unha estratexia multicloud”. Tampouco dá as costas á cloud híbrida “se iso é o que quere o cliente” di.
A terceira pata da estratexia da compañía estadounidense son as aplicacións, un negocio no que Oracle se encamiña a un modelo “puramente cloud” cunha ampla oferta de solucións, di. A súa oferta de software de xestión empresarial (ERP) e de recursos humanos ten máis de 7000 clientes no mundo, aos que suman os 20.000 de NetSuite. “Somos líderes e a nosa estratexia pasa por gañar cota de mercado ao noso principal competidor que é SAP”, apunta.
A compañía tamén compite con Salesforce, líder no ámbito do software de xestión de clientes. “Estamos a facer un investimento bruto sentando as bases para poder ser líderes tamén aquí. A nosa aposta pasa pola xestión do dato do cliente con ferramentas que permitan ter unha visión 360º”, apunta.
Boado cre que nesta batalla cloud teñen máis posibilidades compañías que ofrezan toda unha plataforma. “O provedor de nicho ten máis complicado competir con xeneralistas que che dan todo, de aí as adquisicións dalgúns xogadores”, apunta. “Unha empresa podería perfectamente con Oracle cubrir todas as súas áreas de necesidade tecnolóxica. E se quere multicloud as nosas solucións abertas e a nosa plataforma de integración permíteno”, di.
“Nos últimos anos, o noso investimento en I+D+i [máis do 15% da facturación anual] estivo focalizada na transición a un modelo cloud, con adquisicións para complementar a nosa oferta”. A compañía non abordou ultimamente grandes operacións como algúns competidores.
Fonte: Expansión