O estudo apunta á estandarización do espazo aéreo europeo, como exemplo dunha regulación máis eficiente, fronte á fragmentación do espazo aéreo europeo, regulado polas diferentes autoridades aeronáuticas dos Estados, que pode provocar “rutas máis ineficaces”.
O ‘Ceo Único Europeo’ podería xerar rutas de voo máis curtas e aforrar ata un 10% de combustible. Ademais, as continuas melloras de eficiencia dos recursos e o uso de novas tecnoloxías de propulsión e combustibles reducirían á metade as emisións globais de gases de efecto invernadoiro para mediados de século.
O estudo é froito de dous anos de traballo entre representantes de Airbus Group e asociacións ambientais. Despois de empezar dende puntos de vista diferentes, ambas as dúas partes souberon atopar os seus puntos de vista en común en relación co futuro da aviación.
“As consideracións económicas e ecolóxicas non necesariamente teñen que contradicirse entre si. Pola contra, o razoamento ecolóxico e económico son mutuamente dependentes, polo que se pode aplicar á aviación”, sinalan dende a Fundación Heinrich Böll.
Dobre de pasaxeiros en 20 anos
Actualmente, voan ao redor de 3300 millóns de pasaxeiros ao ano. Esta cifra probablemente se duplicará nos próximos 20 anos, ao igual que o número de aeronaves. Neste crecemento contribuirán a caída dos prezos no carburante e o aumento a nivel global das clases medias. “As melloras na eficiencia do consumo de combustible están sendo compensadas polo aumento no tráfico aéreo”, explicou Fücks.
Segundo os obxectivos de emisión europeos para 2050 é reducir nun 90% as emisións de NOx, nun 75% as emisións de CO2 e nun 65% o ruído dos avións percibido.
Airbus Group atópase desenvolvendo motores electro-híbridos e biocombustibles a base de algas para que as emisións se reduzan tanto como sexa posible nun futuro próximo.
(Fonte: Europa Press)