Autoridades españolas e portuguesas acordaron crear dous corredores entre ambos os dous países para probar neles vehículos sen condutor, idea que pretende “transformar a Península Ibérica nunha das áreas máis innovadoras” para este negocio.
Así o aseguraba hai uns días o diario luso Público, que apunta que estes corredores funcionarán entre Oporto e Vigo e entre Évora e Mérida, aínda que aínda non se teñen datas precisas de cando estarán abertos.
Nestas rutas haberá acceso a redes móbiles 5 G coa idea de que os automóbiles autónomos poidan comunicarse “uns con outros ou con equipamentos nas entradas”, segundo consta no acordo, asinado o 10 de abril e ao que Público asegura ter acceso.
Ademais da creación de ambos os dous corredores, o texto “especifica que os dous países deben traballar para establecer un intercambio dos datos relativos ás estradas e o tránsito e tamén definir regras comúns”.
Con este plan búscase que a península sexa unha área innovadora no referido aos automóbiles autónomos, pois estas vías funcionarán ademais como “un centro tecnolóxico neutral para a industria, centros de investigación, academia e calquera outro axente que queira probar e avaliar tecnoloxías innovadoras de mobilidade”.
Á marxe deste acordo, varios municipios de Portugal prepáranse xa para probar a pequena escala outras iniciativas de condución autónoma, como Viseu e Cascais, que pretenden incluír no transporte público vehículos sen condutor con capacidade para entre 9 e 24 persoas.
(Fonte: Expansión)