A Cidade Politécnica da Innovación da Universitat politécnica de Valencia presentou o 'Global Spain Cube', un espazo que aglutina as últimas tecnoloxías inmersivas para a promoción turística, a baixo custo, e que permite ao usuario interactuar con vídeos dos destinos.
n
n
nEste sistema, en forma de cubo, inclúe varios proxectores que cobren 270 graos de inmersión e abranguen completamente o ángulo visual dun ou máis usuarios, os cales a través dunha mesa multitáctil acceden aos contidos que lles interesan.
n
nO proxecto, no que participaron investigadores do Instituto ENXEÑO e LabHuman-LabHuman-13BH da Universitat politécnica de Valencia, é unha iniciativa pioneira de distribución internacional de Marca España promovida por MTA Connect, Agrupación de Empresas Innovadoras de Turismo.
n
nA idea xurdiu da necesidade de transmitir o turismo español en países afastados como China, Rusia ou Xapón, "que empezan a coñecer o noso país e chámalles a atención a nosa forma de vida", explicou o responsable de innovación de MTA Connect, Fernando Molina, durante a presentación do sistema aos medios de comunicación.
n
nO obxectivo desta proposta, seleccionada pola Secretaría Xeral de tecnoloxías turísticas, era desenvolver un prototipo de "cubo" ou "espazo inmersivo" que permitise aos usuarios doutros países "teletransportase a España", segundo Molina.
n
nO proxecto, explicou, consta de dúas zonas: unha parte do cubo inmersivo e de coñecemento instantáneo da información que solicita o usuario, e outra mesa para establecer contactos con produtos españois onde se presentan degustacións e se crea un espazo de 'experiencia turística'. Esta iniciativa, pensada para a súa instalación en hoteis de grandes cidades estranxeiras, utiliza ademais unha tecnoloxía de baixo custo, de entre 7000 e 8000 euros, informou o director de Innovación de LabHuman, Esteban Anguita.
n
nOs cubos son ademais interactivos entre si e isto permite tamén establecer chats e a posibilidade de transformarse nunha canle de distribución 'marca-país'. O proxecto non está só orientado ao turismo senón tamén á venda de produtos de empresas privadas.
n
nAnguita explicou que xa se interesaron por este firmas de moda (como a deseñadora Agatha Ruiz de la Prada), de mobiliario e decoración (Gandía Blasco) e de cerámica (Porcelanosa). O sistema permite ademais que un fabricante de viños, por exemplo, poida realizar unha cata nun hotel de Shanghái e ofrecer ao seu cliente unha visita virtual aos viñedos e a zona de cultivo a través das proxeccións. Esta proposta foi tamén presentada a Marca España, e estase a estudar a forma de establecer relacións e promover empresas españolas a través dunha canle de distribución internacional. O proxecto é ademais o primeiro dunha 'rede planetaria' de cubos para a experiencia inmersiva no 'spanish way of life', financiado a través do Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo e Fondos FEDER.
n
n(Fonte: EFE)
n
n
nO proxecto, no que participaron investigadores do Instituto ENXEÑO e LabHuman-LabHuman-13BH da Universitat politécnica de Valencia, é unha iniciativa pioneira de distribución internacional de Marca España promovida por MTA Connect, Agrupación de Empresas Innovadoras de Turismo.
n
nA idea xurdiu da necesidade de transmitir o turismo español en países afastados como China, Rusia ou Xapón, "que empezan a coñecer o noso país e chámalles a atención a nosa forma de vida", explicou o responsable de innovación de MTA Connect, Fernando Molina, durante a presentación do sistema aos medios de comunicación.
n
nO obxectivo desta proposta, seleccionada pola Secretaría Xeral de tecnoloxías turísticas, era desenvolver un prototipo de "cubo" ou "espazo inmersivo" que permitise aos usuarios doutros países "teletransportase a España", segundo Molina.
n
nO proxecto, explicou, consta de dúas zonas: unha parte do cubo inmersivo e de coñecemento instantáneo da información que solicita o usuario, e outra mesa para establecer contactos con produtos españois onde se presentan degustacións e se crea un espazo de 'experiencia turística'. Esta iniciativa, pensada para a súa instalación en hoteis de grandes cidades estranxeiras, utiliza ademais unha tecnoloxía de baixo custo, de entre 7000 e 8000 euros, informou o director de Innovación de LabHuman, Esteban Anguita.
n
nOs cubos son ademais interactivos entre si e isto permite tamén establecer chats e a posibilidade de transformarse nunha canle de distribución 'marca-país'. O proxecto non está só orientado ao turismo senón tamén á venda de produtos de empresas privadas.
n
nAnguita explicou que xa se interesaron por este firmas de moda (como a deseñadora Agatha Ruiz de la Prada), de mobiliario e decoración (Gandía Blasco) e de cerámica (Porcelanosa). O sistema permite ademais que un fabricante de viños, por exemplo, poida realizar unha cata nun hotel de Shanghái e ofrecer ao seu cliente unha visita virtual aos viñedos e a zona de cultivo a través das proxeccións. Esta proposta foi tamén presentada a Marca España, e estase a estudar a forma de establecer relacións e promover empresas españolas a través dunha canle de distribución internacional. O proxecto é ademais o primeiro dunha 'rede planetaria' de cubos para a experiencia inmersiva no 'spanish way of life', financiado a través do Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo e Fondos FEDER.
n
n(Fonte: EFE)
n
n