Descarbonizar, obxectivo común e prioritario da automoción

Neutral In Motion: Por una Automoción Sostenible y de Futuro é o nome da nova plataforma integrada polas máis importantes asociacións que agrupan a todos os integrantes do sector, desde fabricantes de coches, motos e compoñentes a alquiladores, pasando por vendedores ou impulsores da electromovilidade: Anfac, Faconauto, Anesdor, Sernauto, Ganvam, Feneval, Aedive, Ascabus e AER. Un foro para conducir a descarbonización perseguida para 2050 polas canles que marca o Goberno, pero en consenso e co sector como aliado.

Por iso, no manifesto fundacional, a plataforma defínese como un sector clave para a consecución dos obxectivos climáticos marcados nos foros internacionais e reclama consenso entre as forzas políticas e administracións que fortaleza e incentive departamentos de I+D+i das empresas. Iso pode traducirse como que a colaboración do Estado en infraestruturas para a mobilidade eléctrica, por pór un exemplo, debe ser directamente proporcional á velocidade coa que o Goberno esixe á automoción a súa transformación.

«Todos os axentes que conformamos a cadea de valor de automoción impulsaremos e apoiaremos decididamente a descarbonización da mobilidade/automoción e a adopción de medidas estratéxicas que permitan ao noso país avanzar con paso firme», declara a plataforma.

Fábrica de baterías

O director xeral da asinante Aedive, Arturo Pérez de Lucia, sinala que confía en que este ano se dea a coñecer un proxecto de construción dunha xigafactoría de baterías en España. Asegura que empresas como LG ou Schneider Electric están interesadas en executar un proxecto deste tipo no noso país, coa segunda mina europea de litio, materia prima esencial para as baterías.

«Estase a traballar intensamente desde hai máis dun ano e xa se empezan a concretar as características dos proxectos», formulou. Cre que será a primeira revolución «industrial, tecnolóxica e de servizos na mobilidade eléctrica» á que España chega a tempo. «Unha factoría de baterías en España permitiríanos ter unha economía circular ao redor da mobilidade eléctrica».

Fonte: El Mundo