¿De onde e quen serán os emprendedores que predominen no futuro?

Nos últimos anos o concepto do “intraemprendedor” estase instalando nas grandes firmas do noso país, e veu para quedar. Polo menos así o revela o último estudo levado a cabo pola escola de negocios “Spain Business School (SBS)”, onde se sinalou que o 40% do emprendemento nos próximos anos virá da man dos intraemprendedores.

As empresas teñen a necesidade de recoñecer e potenciar dentro do seu persoal a esas persoas que lideran e que son capaces de levar proxectos adiante a través da innovación, atribuíndolles novas responsabilidades e deixando que abandeiren unha liña de negocio específica que traerá novos beneficios á empresa.

Así xurdiu o concepto do intraemprendedor que, en definitiva, se definiu como aqueles emprendedores que desenvolven proxectos baixo o amparo da empresa para a que traballan. Empregados por conta allea que entregan o seu talento a unha compañía determinada, que se aproveita dos recursos da compañía, e que ademais recibe un salario máis ou menos fixo, reducindo a incerteza habitual dos emprendedores.

Estes profesionais adoitan ser perfís moi involucrados, que posúen capacidades específicas e que se apaixonan con novas oportunidades, por encima da media do resto de traballadores, para responsabilizarse e levar a bo termo novas iniciativas polas que loitarán encarecidamente.

Vantaxes e riscos

Neste sentido, o estudo sinalou que o 40% dos enquisados considera que os intraemprendedores contan con vantaxes sobre o resto do colectivo, xa que non teñen tantos impedimentos burocráticos. Non obstante, a outra metade considera que os impedimentos son os mesmos para ambos, posto que empezan coa idea desde cero, e que o que máis custa é poñela en marcha.

En canto aos riscos, consideran que o emprendedor arrisca moito máis, xa que en caso de fracasar pérdeo todo, e o intraemprendedor non. Así mesmo, a maioría cre que o éxito dun proxecto non o pode asegurar ninguén.

Por isto, e para o correcto desempeño das súas funcións, as organizacións teñen que dotar ao intraemprendedor de confianza, independencia e flexibilidade de horarios e tamén pensar que existe un risco, xa que calquera nova vía de negocio que se poña en marcha dentro da compañía poderá achegar novos beneficios, pero tamén hai que estar preparado por se o proxecto non chega a bo fin.

Aquí é onde entran en xogo as novas tecnoloxías, un avance esencial a favor de empresas e traballadores, xa que por un lado achegan aos intraemprendedores novas ferramentas para poder afianzar a súa marca persoal, destacar nas súas habilidades e darse a coñecer  mostrando o seu talento e, por outra parte, facilitan ás empresas a busca destes profesionais para poder chegar ata eles.

(Fonte: Innovaspain)