“Aforrar non é sexy”. A afirmación de David Conde, cofundador da fintech Coinscrap Finance, coincide cun curioso dato recente extraído do estudo ‘The Millennial Disruption Index’: o 71% dos millennials prefire ir ao dentista que á súa sucursal bancaria. A súa empresa, que actualmente pertence ao Visa Innovation Program e que participou no Visa Demo Day, deu pasos de xigante para consolidar o seu obxectivo: axudar a máis de dous millóns de familias nos vindeiros dous anos.
Coinscrap Finance proporciona microservizos de planificación financeira a bancos e aseguradoras, estendendo a súa proposta de valor principalmente ao público millennial e xerando novos modelos de negocio a partir da análise dos datos dos seus usuarios. A empresa aspira a ser a plataforma de IA de saúde financeira máis precisa do mercado, grazas aos datos transaccionais e os principios de economía condutual.
“Os nosos casos de uso son escalables e replicables tanto para bancos, como aseguradoras e distribuidoras de produtos financeiros. Somos conscientes de que, como sociedade, gústanos o que se pode facer co diñeiro, pero non xestionalo. Para iso estamos nós”, explica Conde. A ferramenta creada por Coinscrap Finance viabiliza o aforro en base aos gastos e comportamentos habituais diarios do usuario. Á súa vez, a plataforma permite redondear as compras realizadas con tarxeta e transferir de maneira automática o cambio a un produto de aforro ou outro en función do obxectivo financeiro que se marcou o usuario.
O proxecto foi escollido hai un ano como un dos seis gañadores do reto Santander X Global Challenge | Finance For All, un reto global de Santander X, a rede de emprendemento de Banco Santander, co que buscaba identificar as startups e scaleups máis innovadoras e con maior potencial de crecemento no ámbito da inclusión financeira. “A hucha dixital do Santander converteuse nunha das nosas principais innovacións”, admite Conde.
O proceso de internacionalización da empresa comezou en 2020, en plena pandemia, da man de Mapfre, para quen desenvolveu a súa planificación financeira para México. En 2022 continuou a súa expansión a Latinoamérica. “Neste ano o noso reto segue a ser aplicar a nosa filosofía de empresa: repartir aforro e saúde financeira por todo o mundo”, asegura Conde, ao que conclúe cun consello para un universo fintech cada vez máis competitivo: “O banco que saiba situarse como referente dixital para o usuario será o que realmente gañe nos vindeiros anos”.
Fonte: InnovaSpain