Co arranque do ano comezou o proceso de produción en composite das peles dos aleróns que incorpora o xigante da aviación mundial. Cada á deste aparato ten tres aleróns, con dúas peles tanto na parte superior coma na inferior, que xa están na cadea de fabricación, aínda que dentro dun programa previo á produción en serie.
Yago Fontán, director da compañía, sinala que “a idea é que ata final de marzo completaramos as primeiras execucións que se fan con controis especiais”, antes de obter as certificacións e empezar en abril a fabricar o serie. Especialistas que Airbus teñen na súa planta de Nantes (Francia) auditan todo o proceso.
A empresa ourensá prevé entregar no que queda de ano as pezas para 16 avións do A380, sobre un máximo de 25 anuais, obxectivo de fabricación da compañía, que o verán pasado asinou un contrato para a fabricación de pezas para 200 aparatos do citado modelo.
O acordo de produción dá estabilidade á fábrica ourensá por canto ofrece carga de traballo “porque temos un contrato estable para os próximos anos”, segundo recoñece Fontán, se ben advirte que a fabricación das peles ocupa só unha parte do traballo da factoría, inmersa na produción doutros elementos para outros avións. “A curto prazo o avión que máis carga de traballo nos vai dar é o Airbus A350, que ten o ramp up (incremento progresivo de fabricación) máis importante e máis agresivo da historia da aviación”, segundo Fontán.
Coasa tamén fará pezas para 80 avións A350 e en 2017 a previsión é de 130. Fabrican 260 referencias, para estabilizadores horizontais e tabiques de presión, pero tamén para motores da versión 900, a que ten máis cadencia de produción no A350.
(Fonte: La Región)