Innovadores, emprendedores, desenvolvedores, investigadores, estudantes ou calquera cun prototipo, negocio ou solución incipiente poden presentar a súa idea ata o próximo 31 de agosto.
Este ano, os participantes poden presentar novos proxectos de IoT que melloren a educación, atención sanitaria, transporte, fabricación, cidades intelixentes, comercio polo miúdo, ciberseguridade ou infraestrutura.
Os gañadores optan a premios en efectivo de 150.000, 75.000 e 25.000, así como á posibilidade de recibir ‘mentoring’ de expertos da industria, o acceso a laboratorios e tecnoloxía nos Centros de Innovación de Cisco e financiamento potencial do seu proxecto por parte de Cisco e doutras compañías da industria.
En Lisboa en novembro
Tras a selección de candidaturas, o 21 de setembro desvelaranse os quince semifinalistas, os que deberán presentar o seu proxecto na feira IoT World Forum de Berlín –que se celebrará do 18 ao 20 de outubro–.
Deste evento sairán seis finalistas que defenderán a súa idea fronte ao xurado encargado de desvelar aos tres gañadores na feira Web Summit de Lisboa (7-10 de novembro de 2016). Nas dúas pasadas edicións, Cisco Innovation Grand Challenge recibiu miles de ideas procedentes de máis de 3000 emprendedores de 150 países.
Os proxectos serán avaliados en función de distintos factores como o valor para os clientes finais, a oportunidade de mercado e potencial de crecemento, o carácter disruptivo e único, o aliñamento coa estratexia de negocio de Cisco ou dos seus partners e a probabilidade de éxito a longo prazo.
“Cisco está á vangarda da innovación, e para iso é fundamental descubrir a próxima xeración de start-ups. Innovation Grand Challenge constitúe un mecanismo clave para impulsar a creación de tecnoloxías, solucións ou modelos de negocio disruptivos e axudar aos innovadores a acelerar os seus proxectos destinados a lograr un mundo máis conectado, sustentable e seguro”, sinala José Manuel Petisco, director xeral de Cisco España.
Pola súa parte, o director de IoT e Innovación en Cisco España, Ignasi Errando, indica que “con menos do un por cento dos obxectos físicos conectados a Internet, hai unha enorme oportunidade de conectar o non conectado e transformar significativamente sectores e negocios”.
(Fonte: EP)