As medidas que se están tomando na Unión Europea para facer fronte á escaseza de semicondutores -tan importantes para o funcionamento de diversas industrias, como a automobilística- tardarán aínda un tempo en dar resultados. Así o admitiu o comisario europeo do Mercado Interior, Thierry Breton, quen fixou unha pinza temporal duns 18 meses.
Breton insistiu en que para resolver eses problemas de escaseza «son as empresas as que teñen que investir» e de feito, admitiu, xa o están a facer. Pero Breton tamén recoñeceu que o problema é que «iso tardará» e estimou que poderían facer falta concretamente uns «18 meses» para poder normalizar a situación, o que se traducirá en novos apagamentos nas plantas de ensamblaxe españolas, como a que Stellantis ten en Vigo.
O comisario lembrou que actualmente na Unión Europea (UE) fabrícanse en torno ao 10% dos semicondutores do mundo, e que os que están a causar problemas de aprovisionamento -a produción mundial de coches verase reducida nun 10% este ano respecto do programado precisamente por esa razón- son en xeral produtos cunha tecnoloxía relativamente simple.
Máis complexos
Sobre todo, Thierry Breton fixo fincapé en que de cara ao futuro, co aumento das vendas dos vehículos eléctricos e de hidróxeno e os novos desenvolvementos tecnolóxicos, farán falta moitos máis semicondutores e máis complexos. Neste sentido, o comisario do Mercado Interior volveu insistir en que baixo os auspicios da Comisión Europea constituíuse unha alianza que reúne a todos os actores do sector, como fabricantes ou institutos de investigación. Esta alianza ten como horizonte definir os obxectivos en termos de novos centros de produción na Unión Europea; uns proxectos nos que, engadiu, «haberá diñeiro público».
Fonte: La Voz de Galicia