BBVA é o primeiro banco de España en convocar un concurso internacional de desenvolvedores, coñecido como 'datathon', no que convida a construír novos servizos, aplicacións e contidos a partir dos seus datos de transaccións con tarxeta.
n
n
nInnova Challenge pon a disposición de terceiros os datos das tarxetas e dos terminais de punto de venda de Madrid e Barcelona de BBVA, sempre de maneira anónima e respectando as normativas de privacidade.
n
nEsta iniciativa supón un primeiro paso na estratexia de abrir a plataforma de BBVA para impulsar a innovación dentro e fóra do banco. "BBVA quere promover a cultura aberta e colaborativa entre o banco e a comunidade de desenvolvedores co obxectivo de facelos partícipes do noso proceso creativo e de innovación", asegura Marco Bressan, director de Open Platform en BBVA; quen destaca a importancia de que o protagonista desta primeira edición de Innova Challenge sexa a creación de novos servizos baseados en datos polo seu enorme potencial e relevancia.
n
nA fonte de datos que abre BBVA recolle as compras realizadas de novembro 2012 a abril 2013 en Madrid e Barcelona. Estes datos detallan a orixe demográfica dos compradores, do mesmo xeito que a súa idade e sexo, e a súa evolución ao longo de 6 meses. Os datos mostraranse agregados por semanas e meses. Presentaranse organizados en categorías de gasto: viaxes, alimentación, hoteis, inmobiliaria, bares, restaurantes, moda, etcétera. Con todo, non se distingue por persoas, nin comercios concretos.
n
nO concurso arrincou o 24 de setembro, data a partir da que todos os interesados poden realizar a súa inscrición a través da páxina web do Centro de Innovación BBVA. Cada unha destas categorías ten tres premios de 15.000, 10.000 e 5.000 euros, respectivamente; o que supón que BBVA vai repartir un total de 90.000 euros entre os gañadores.
n
nOs traballos serán seleccionados por un xurado formado por expertos de BBVA e outras organizacións internacionais procedentes do mundo das plataformas abertas, Big Data e da innovación. Co fin de fomentar a participación e impulsar a creación dun ecosistema de desarrolladores, BBVA organizou un completo programa de formación coa impartición de talleres.
n
n(Fonte: Expansión)
n
nEsta iniciativa supón un primeiro paso na estratexia de abrir a plataforma de BBVA para impulsar a innovación dentro e fóra do banco. "BBVA quere promover a cultura aberta e colaborativa entre o banco e a comunidade de desenvolvedores co obxectivo de facelos partícipes do noso proceso creativo e de innovación", asegura Marco Bressan, director de Open Platform en BBVA; quen destaca a importancia de que o protagonista desta primeira edición de Innova Challenge sexa a creación de novos servizos baseados en datos polo seu enorme potencial e relevancia.
n
nA fonte de datos que abre BBVA recolle as compras realizadas de novembro 2012 a abril 2013 en Madrid e Barcelona. Estes datos detallan a orixe demográfica dos compradores, do mesmo xeito que a súa idade e sexo, e a súa evolución ao longo de 6 meses. Os datos mostraranse agregados por semanas e meses. Presentaranse organizados en categorías de gasto: viaxes, alimentación, hoteis, inmobiliaria, bares, restaurantes, moda, etcétera. Con todo, non se distingue por persoas, nin comercios concretos.
n
nO concurso arrincou o 24 de setembro, data a partir da que todos os interesados poden realizar a súa inscrición a través da páxina web do Centro de Innovación BBVA. Cada unha destas categorías ten tres premios de 15.000, 10.000 e 5.000 euros, respectivamente; o que supón que BBVA vai repartir un total de 90.000 euros entre os gañadores.
n
nOs traballos serán seleccionados por un xurado formado por expertos de BBVA e outras organizacións internacionais procedentes do mundo das plataformas abertas, Big Data e da innovación. Co fin de fomentar a participación e impulsar a creación dun ecosistema de desarrolladores, BBVA organizou un completo programa de formación coa impartición de talleres.
n
n(Fonte: Expansión)
n