Banco Santander lanzou “Hucha Santander”, unha nova ferramenta de microaforro para as súas canles dixitais (app e web) que permite aos clientes alcanzar obxectivos de aforro mediante a configuración de regras automáticas, como o redondeo de compras ou as achegas periódicas.
Tamén é posible depositar unha parte dos ingresos ou aforrar cos goles do seu equipo favorito na liga Santander. Igualmente, pódense realizar achegas puntuais ou compartir as metas establecidas coa familia ou os amigos. O cliente pode personalizar os seus obxectivos con nome e imaxe e definir un límite temporal para conseguilos, explica o banco. “O diñeiro aforrado acumúlase nesta hucha dixital e o cliente poderá dispor del no momento no que o necesite, traspasándoo á súa conta”, asegura.
Esta nova funcionalidade desenvolveuse en colaboración con Coinscrap Finance, unha fintech de orixe galega fundada en 2016 e dedicada ao desenvolvemento de solucións relacionadas con planificación financeira e microaforro, en colaboración coa Universidade de Vigo.
Até a data, o banco conta en España con 4,5 millóns de clientes que utilizan a app móbil, cifra que se eleva até os 5,8 millóns se se ten en conta ademais os accesos a través da web.
Santander ten a ambición de converterse na mellor plataforma aberta de servizos financeiros do mundo”, sinala. Para iso, o grupo presentou recentemente tres iniciativas estratéxicas que teñen como base o desenvolvemento dixital e o investimento en tecnoloxía. A primeira, denominada One Santander, consiste nunha nova forma de operar en todo o mundo a través dun modelo operativo e de negocio común. A segunda é PagoNxt, que aglutina as iniciativas de pagos máis innovadoras e converterase no eixo tecnolóxico do grupo. E a terceira é o Dixital Consumer Bank, que integra os negocios de Santander Consumer Finance (SCF) e a plataforma dixital Openbank, para construír un banco líder de consumo dixital.
Fonte: Cinco Días