A tecnoloxía aplicada ao turismo de negocios evolucionou moito nos últimos anos. Unha vez pasada a crise as empresas non miran tanto o prezo das solucións como o valor que achegan, tanto en facilidade de uso como en capacidade de personalización ou en mantemento, pero sobre todo na experiencia que obtén o viaxeiro. As últimas innovacións van por este camiño, segundo se constatou nas sesións de Forum Business Travel celebradas recentemente en Madrid e Barcelona.
En hoteis, a tecnoloxía que irrompe no mercado tradúcese en servizos como o check-in online, o check-out express ou a posibilidade de elixir cuarto tras realizar unha visita virtual por ela; innovacións que están poñendo en marcha cadeas como NH Hotel Group, un dos participantes nas xornadas sobre tendencias tecnolóxicas no business travel. Iberostar tamén avanza coa súa estratexia de innovación global.
Grazas a un acordo con Samsung e Telefónica, as chamadas mood rooms son xa unha realidade no NH Collection Madrid Eurobuilding, onde hai catro con estas características. Nelas todos os elementos que inflúen no confort do cliente, como a iluminación, a temperatura, a música ou a televisión, se poden controlar dende unha tablet.
Na xornada de Forum Business Travel tamén se probaron os lentes de realidade virtual para visitar un cuarto de hotel antes de aloxarse nel.
Apps e omnicanalidad
Os viaxeiros de negocios están a vivir así mesmo un momento efervescente en canto a aplicacións e ferramentas para facilitar os seus desprazamentos. É o caso de Yapta, FlyAnotherDay, Rocketrip, Freebird, Lola, Pana, Flightsayer e moitas máis. O gran reto da tecnoloxía nestes momentos é, como apunta Óscar García, socio fundador de Forum Business Travel, “poder integralas nunha mesma plataforma”.
Outro dos retos é a omnicanalidad. Fernando Puelles, responsable de Business Travel de Amadeus España, explícao: “hoxe en día é vital ter sincronizado todo o contido sobre as reservas de avión e hotel, a información do destino, as alertas de viaxe e demais, independentemente do dispositivo ou a canle que se empregue para acceder a el”.
Este provedor tecnolóxico presentou ante os travel managers de Forum Business Travel unha gran novidade, que se atopa en pleno proceso de implantación. Trátase de Amadeus cytric Travel & Expense, que xunta a ferramenta de autorreserva cun módulo de xestión de gastos para procesar os pagamentos que quedan fóra das reservas habituais de avión e hotel.
Mobilidade total
Un paso máis no proceso da mobilidade total é o proxecto Samsung DeX, co que non é necesario levar o ordenador persoal de viaxe; o smartphone é suficiente. A compañía coreana está a probar nalgúns hoteis unha base con pantalla e teclado para picar o teléfono e poder traballar como na oficina.
Hai algúns termos que, segundo Forum Business Travel, van cambiar este segmento, como a análise predictiva, a irrupción dos robots no proceso de xestión da viaxe, o control intelixente de prezos ou as plataformas de xestión de datos. Todos estes conceptos conflúen no tratamento intelixente dos datos de viaxe para analizar o seu comportamento e mellorar o proceso de toma de decisións.
(Fonte: Hosteltur)