A primeira edición do EB Tech Challenge, colaboración entre a Universidade de La Salle-URL e Euroleague Basketball, deu a coñecer as startups finalistas, cuxos proxectos buscan resolver os desafiÏos existentes dentro da industria deportiva profesional ou crear novas oportunidades na xeración de ingresos e o engagement cos fans. “As propostas recibidas non só propoñen unha solución aos retos do futuro do deporte de xeito innovador, senón que aplican as novas tecnoloxías emerxentes”, explica Chris Kennett, Director of the Undergraduate Business Programme de La Salle-URL.
Os finalistas tiveron a oportunidade de traballar durante toda unha semana xunto a executivos de Euroleague Basketball no desenvolvemento das súas solucións para garantir unha mellor resolución dos desafíos concretos de Euroleague Basketball, os seus clubs, os seus socios e outras organizacións deportivas. Ademais, os participantes asistiron a conferencias de profesores de La Salle-URL e a dirección de baloncesto de Euroleague sobre emprendemento e negocios deportivos, e ademais puideron conectarse con líderes da industria en eventos de networking.
Os finalistas
Accredito. Plataforma na nube onde os clubs deportivos, ligas, asociacións ou sedes poden xestionar as s˙as oficinas de prensa online. Os xornalistas pódense acreditar en Accredito.com e ter acceso a todas as oficinas de prensa, últimas noticias, enviar solicitudes de acreditación e administrar a distribución de contido.
Bubbllz. Aplicación de mercadotecnia en redes sociais. Recompensa os usuarios por xerar e compartir contido para promocións de marcas, tendas ou eshops (BSE).
Content Stadium. Permite aos equipos editoriais de organizacións deportivas crear e publicar visuais de marca premium, animacións e vídeos para as redes sociais en cuestión de segundos.
Couchcoach. Segunda aplicación de pantalla para fanáticos do baloncesto na que poden adestrar dende o sofá, propoñer xogadores e gañar ou perder puntos en función das decisións en tempo real.
NGAGE. Plataforma de Fan Engagement e Patrocinadora Management baseada na nube que permite aos equipos e patrocinadores crear competicións divertidas centradas nos fans utilizando practicamente calquera xogo.
NFCSound. Usa tecnoloxía de ultrasón para chegar e involucrar os fans a través do son sen internet ou WiFi. Transmiten datos sobre o son, convertendo calquera altofalante ou fonte de son nunha ferramenta para enviar datos.
Pico GP. Permite ás organizacións transformar as súas comunicacións de 1-to a unha estratexia de 1-to-1, o que permite a interacción co público e a creación de oportunidades de ingresos.
The Perfect Trip. Crea unha ampla experiencia de fans en vivo mentres que proporciona ao director do estadio e ao club datos detallados sobre o comportamento e as preferencias individuais dos afeccionados.
Watchity. Plataforma áxil de produción de vídeos en vivo para canles dixitais que simplifica a creación de vídeos en directo usando as cámaras dos móbiles e ferramentas de edición web fáciles de usar.
(Fonte: Innovaspain)