n
n
Ata a data, máis de 4500 empresas recibiron un Diagnóstico personalizado de Innovación, asesorados por un Titor cameral, quen os orientou sobre como mellorar a súa situación competitiva mediante a implantación de proxectos de innovación.
A segunda fase do Programa InnoCámaras (o apoio directo ao investimento en innovación, contando coa colaboración dun asesor especializado en Innovación) desenvolveu plans individualizados de apoio á innovación en case 2000 empresas. Adicionalmente, máis de 6000 empresas participaron nos 30 Foros de Innovación celebrados ao longo de todo o territorio nacional.
No marco do programa, homologouse a un total de 250 entidades expertas en Innovación que achegan coñecemento, criterio e asesoramento ás pequenas e medianas empresas participantes no proxecto.
Convén destacar que o 65% das empresas participantes en InnoCámaras contan con menos de 50 traballadores e que o 60% ten un volume de facturación inferior aos 500.000 euros. Isto propiciou que se poñan en marcha novas accións dirixidas á cooperación empresarial, de modo que as pequenas empresas poidan unir as súas forzas con potenciais socios estratéxicos de cara a poñer en marcha proxectos de innovación de maior calado.
Do mesmo xeito, iniciáronse diferentes iniciativas que melloran o Programa, adaptándose ás necesidades das empresas a través dunha metodoloxía que posibilita varias vías de actuación (por exemplo, a modalidade InnoCooperación ou EcoInnoCámaras que apoia as pemes con necesidade de innovar en proxectos de desenvolvemento sustentable).
Non obstante, o Programa InnoCámaras e por extensión, as Cámaras de Comercio participantes, continúan insistindo entre as pemes en que a innovación non está limitada ás grandes empresas, senón que o desenvolvemento de proxectos de innovación concretos é un elemento clave para manter unha posición competitiva no mercado.
Programa InnoCámaras
O Programa InnoCámaras, cofinanciado polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, as Cámaras de Comercio e as Administracións Públicas, busca contribuír á mellora da competitividade das pequenas e medianas empresas, mediante a adopción dunha cultura a favor da innovación permanente para lograr un crecemento económico sostido.
Os obxectivos específicos son os de sensibilizar, propiciar e titorizar o cambio de actitude das peme, apoiándoas para superar as barreiras de entrada á innovación, á vez que reforzar a oferta de servizos á medida das necesidades das empresas no campo da innovación, apoiar o desenvolvemento de solucións innovadoras e a creación e formación dunha masa crítica de especialistas locais, contribuíndo, á súa vez, ao desenvolvemento do sector de consultoría e de servizos avanzados.
(Fonte: InnoCámaras)