As 10 tecnoloxías de consumo para 2014

Hai varias tecnoloxías que non foron totalmente novas en 2013, pero si que comezaron a facerse especialmente populares en diferentes servizos e dispositivos, como o uso de pegadas dixitais ou os reloxos intelixentes. Estas tecnoloxías, e outras como as xa populares aplicacións, seguirán consolidando a súa presenza e marcarán algunhas das tendencias tecnolóxicas de 2014, segundo unha ampla sondaxe de Ericsson.

n
n

nEricsson ConsumerLab obtivo a información para o seu estudo a través dun programa de investigación global de consumo baseado en 100.000 entrevistas individuais cada ano, en máis de 40 países e en 15 megacidades, que estatisticamente representan 1100 millóns de persoas. Utilízanse métodos tanto cualitativos como cuantitativos e centos de horas con consumidores de diferentes culturas.
n
nSegundo o responsable de Investigación do ConsumerLab, Michael Björn, "a tendencia máis importante" que detectaron é a "demanda masiva de aplicacións e servizos en todos os sectores e sobre todo naqueles que teñen o potencial de cambiar o día a día da xente".
n
nEstas son as 10 tendencias identificadas e interpretadas por Ericsson ConsumerLab:
n
n1. APLICACIÓNS
n
nO rápido despegue dos smartphones cambiou "completamente o xeito na que nos comunicamos e utilizamos Internet", destaca a compañía. "Agora imos entrar nunha nova fase de uso do smartphone marcada pola rapidez e a diversificación, e a xente está a buscar aplicacións en todos os aspectos da súa vida en sociedade". Isto inclúe todo, dende as compras ao coidado diario, a relación coas institucións ou o transporte. "As aplicacións estanse a converter en algo máis importante que o propio teléfono", indican os expertos de Ericsson.
n
n2. O CORPO COMO CONTRASINAL
n
nAs empresas en Internet están a demandar contrasinais máis longos cunha mestura de números, letras e símbolos. "Esta realidade está a incrementar o interese pola biométrica", segundo o estudo. Por exemplo, a investigación detectou que o 52% dos usuarios de smartphones queren utilizar as súas pegadas dactilares en lugar de contrasinais, e o 48% móstrase interesado no uso do recoñecemento ocular para desbloquear a súa pantalla. Un total dun 74% cre que os smartphones biométricos se converterán nunha tendencia ao longo do ano que vén.
n
n3. A CUANTIFICACIÓN DUN MESMO
n
nA presión sanguínea ou o pulso son só uns exemplos de como nos gusta medirnos a nós mesmos con dispositivos móbiles. Tal e como recorda o estudo, "só necesitamos descargarnos unha aplicación para facer un seguimento das nosas actividades e coñecernos mellor a nós mesmos". Un 40% dos usuarios de smartphones queren utilizar os seus móbiles para conectalos co seu físico e o 56% desexaría facer un seguimento da súa presión sanguínea e o pulso utilizando un anel.
n
n4. INTERNET EN CALQUERA SITIO
n
n"A experiencia de Internet pasou a estar por diante da da voz", é outra conclusión do estudo. Neste sentido, os usuarios déronse conta de que os sinais de cobertura do móbil poden ser suficientes para unha chamada de voz, pero non para acceder a servizos de Internet". No informe que Ericsson realizou, detectouse que a máis baixa satisfacción dos usuarios se refire á calidade da experiencia en Internet no metro. Esta necesidade dos usuarios tamén marcará a axenda tecnolóxica de 2014.
n
n5. OS SMARTPHONES REDUCEN A BRECHA DIXITAL
n
nO acceso a Internet a escala global está "aínda inadecuadamente distribuído", pero a chegada de smartphones máis baratos está a supoñer que os usuarios "xa non necesiten dispositivos caros" para acceder a servizos de Internet". Desta forma, un 51% dos usuarios de todo o mundo perciben que os seus móbiles son o seu aparato tecnolóxico máis importante. Para moitos estase a converter no "principal dispositivo" de acceso a Internet, segundo o informe.
n
n6. OS BENEFICIOS DO MUNDO ONLINE PESAN MÁIS QUE AS PREOCUPACIÓNS
n
n"En tanto que Internet se está a converter nunha parte máis da nosa vida, os riscos asociados con estar conectado estanse a facer máis palpables", resalta Ericsson ConsumerLab. O 56% dos usuarios diarios de Internet están preocupados pola súa privacidade. De calquera forma, só o 4% asegura que utilizaría Internet menos. En cambio, os usuarios aplican estratexias para minimizar o risco, como ser máis precavidos acerca do tipo de información persoal que subministran.
n
n7. VÍDEO E INFLUENCIA SOCIAL AO PODER
n
n"A pesar de contar cunha elección mediática máis ampla, parecemos menos propensos a elixir o que vemos", debido a que tamén existe unha maior dificultade de busca. Tal é así que os nosos amigos exercen unha particular influencia no que vemos. Segundo a investigación levada a cabo por Ericsson, un 38% dos enquisados asegura que ven vídeos recomendados polos seus amigos varias veces á semana. "Os Nosos amigos teñen case o mesmo impacto que os blogs que lemos ou os nosos hábitos musicais" neste sentido, resalta o informe.
n
n8. DATOS VISIBLES
n
nUn 48% dos usuarios utilizan aplicacións para analizar mellor os seus consumos de datos. Mentres que o 41% só quere saber cantos datos consume, o 33% desexa comprobar que se lle factura correctamente e o 31% non quere superar as súas cotas de datos establecidas co operador. A investigación tamén revela que o 37% dos usuarios de smartphones utiliza aplicacións regularmente para probar a súa velocidade de conexión.
n
n9. SENSORES PARA TODO
n
nSegundo o informe, "os usuarios desexan cada vez máis que o seu contorno físico responda de igual xeito". Para o ano 2016, en torno ao 60% dos propietarios de smartphones confían en que os sensores serán utilizados en todos os ámbitos, dende a sanidade ao transporte público, os coches, as casas e a oficina.
n
n10. ACENDE, PARA E CONTINÚA NOUTRA PARTE
n
nO 19% do tempo de descarga invístese en teléfonos ou tablets, o que demostra que os usuarios desexan poder dispoñer dos contidos en mobilidade e non se preocupar de se están no baño co 'tablet', no metro co móbil ou no salón coa Smart TV. Os usuarios queren empezar a ver contidos na casa, paralos e continualos de camiño ao traballo e ese será outro camiño polo que se avanzará aínda máis en 2014.
n
n(Fonte: Europa Press)
n

n