Adolfo Domínguez fixo unha defensa da innovación e o respecto ao medio ambiente durante unha clase maxistral online ante 200 alumnos da Cátedra de Sustentabilidade e Innovación que leva o seu nome na Escola Universitaria de Deseño, Innovación e Tecnoloxía de Madrid (ESNE). A firma e o centro formativo propóñense buscar alternativas de sustentabilidade no modelo de consumo téxtil.
Ambas as entidades únense así para formar a máis de 300 alumnos do centro, procedentes de todos os ámbitos do deseño e a moda na aplicación da I+D+i (investigación, desenvolvemento e innovación) cara a modelos máis sustentables de consumo, para xerar coñecemento, valorar a calidade e durabilidade da roupa e reducir a pegada ecolóxica de marcas e compradores, segundo anunciou a compañía. Esta colaboración inclúe investigación e divulgación científica centradas na I+D+i, aplicadas ao deseño de moda, os seus materiais, tecnoloxías e procesos, ademais de actividades para afondar no coñecemento sobre a sustentabilidade e as súas implicacións, e o intercambio de estudantes e profesionais da firma para fomentar unha aprendizaxe práctica.
Impacto positivo
Sobre a cátedra, Adriana Domínguez, presidenta executiva do grupo téxtil, expón que as marcas “temos a responsabilidade de empuxar á sociedade cara a prácticas máis respectuosas para o planeta”, incidindo no deber de “ampliar a mirada para crear unha industria que camiñe cara a un impacto positivo”.
Desde ESNE, Luís Calandre, o seu director académico, sinala que están “moi orgullosos de crear esta cátedra co grupo”, destacando que “a colaboración cunha das grandes firmas españolas coincide con dous dos nosos valores fundamentais como institución: innovación e sustentabilidade”.
Fonte: La Región