A revista Emprendedores destaca a Conexiona entre as catro startups punteiras en intelixencia artificial

A revista Emprendedores fixouse nos innovadores desenvolvementos tecnolóxicos que están a realizar catro empresas españolas en torno á intelixencia artificial para mellorar o desenvolvemento de procesos. Unha delas é Conexiona Telecom, situada en Tecnópole.

Fundada por José Antonio Losas e Xan Piñeiro, a tecnolóxica galega desenvolveu iPetrol, un software para a xestión de estacións de servizo. “A plataforma permite coñecer o estado da estación en tempo real grazas á monitorización integrada de todos os sistemas”. -destacan- Ademais, o programa permite o business intelligence accedendo a información de valor como a situación e os prezos do combustible en gasolineiras próximas e a súa evolución.

O software conta cunha interface web e unha aplicación para smartphones que permite, cun só clic, realizar o control e seguimento integral dunha estación individual ou dunha rede. iPetrol xa se implantou en multitude de estacións de servizo de España e está en fase de expansión internacional.

Ademais de Conexiona, a revista destaca a Acuilae, que lanzou Ethyka, un módulo ético en intelixencia artificial que, seguindo diferentes patróns éticos, criterios de decisión e comportamentos humanos, é capaz de analizar diversos dilemas complexos para optimizar o funcionamento dos equipos de intelixencia artificial, mellorar as súas decisións e evitar a súa corrupción.

O módulo foi pensado e deseñado por un equipo español de profesionais multidisciplinares de tecnoloxías de última xeración, entre os que se atopan Cristina Sánchez, CEO de Acuilae, con ampla traxectoria en Accenture para grandes compañías, é estatística, informática e data science. Tamén colaborou activamente neste proxecto Pedro Diezma, un dos maiores expertos mundiais en wearable technology, Internet das Cousas e Human Enhancement Technologies.

“Os pensadores están preocupados polo desenvolvemento de conciencia na intelixencia artificial. Desenvolver conciencia en robots non é o mesmo que darlles as funcións para realizar accións contraproducentes. A cuestión é coñecer de que forma se vai incluír a ética na intelixencia artificial. Ata o momento, a intelixencia artificial de dominio específico é aquela que se enfoca na realización de algoritmos que son destinados a resolver só unha tarefa determinada. Aínda que estes algoritmos, xeralmente, son máis eficientes que os humanos á hora de desempeñar a tarefa, non teñen un rango de execución máis alá da razón pola que foron programados. Dotar de ética á intelixencia artificial asegurando que, no noso futuro próximo e próximo, as accións derivadas da análise de datos se executarán mediante actuacións e decisións éticas, e nun mundo máis seguro, mellor e respectuoso cos demais humanos, é o obxectivo de Ethyka”, sinalan dende Acuilae.

Outra é Neural.ONE, especializada en aumentar o rendemento da mercadotecnia e a marca dos seus clientes mediante a atribución e a mercadotecnia automation. A súa tecnoloxía baseada en intelixencia artificial e big data, permite aos seus clientes medir e analizar en tempo real e de forma transparente todas as actividades do seu plan de mercadotecnia offline e online nunha única ferramenta automatizada. Grazas a este sistema, o cliente pode saber que parte do seu presuposto funciona, mellorando a súa capacidade de decisión e de asignación do seu presuposto para esta área, á vez que detecta posibles fraudes.

Agora, Neural.ONE, fundada por Nacho Suanzes e Jesús Ollero, acaba de lanzar un chatbot intelixente integrado nunha campaña publicitaria (AdBot). “O AdBot, que ten como obxectivo interactuar cos usuarios aos que se mostre en display, representa un novo paso cara a unha publicidade intelixente. Esta tecnoloxía pioneira, fundamentada na IA, consiste nun sistema capaz de responder a preguntas formuladas polas persoas e de aprender no proceso”.

Finalmente, fixáronse en Zemsania, que creou unha plataforma de xestión intelixente de activos que permite mellorar a xestión das administracións públicas. “Esta plataforma, Digital Xperience Platform, é un novo framework [ámbito de traballo] de desenvolvemento de software para dispositivos IoT que pode aplicarse a diferentes áreas como a xestión intelixente, saúde e asistencia, mobilidade, loxística, sustentabilidade, iluminación, turismo, educación e cultura, entre outras”, aseguran.

(Fonte: Emprendedores)