Unha das excepcións a esta situación é a protagonizada por Lázaro Style, unha empresa familiar dedicada á carpintería tradicional, e que realizou un importante investimento a todos os niveis. Un investimento cuxo principal froito é a integración da innovación marcada pola realidade virtual nos seus servizos, o que permite aos seus clientes contemplar con claridade o resultado final do seu traballo.
“Desenvolver proxectos traballados en madeira cada vez máis complexos non era suficiente”, explica Juani Moral, cofundadora e xerente de Lázaro Style. “Démonos conta que debiamos levar a cabo unha renovación integral do sistema de negocio”, insiste. “Un investimento destinado a renovar as instalacións, maquinaria de última tecnoloxía, programas informáticos, persoal cualificado e tamén formar ao xa existente, predispúxonos a dar un empuxón definitivo á empresa familiar e abrir liñas de negocio fóra de España”, defende Moral, que analiza que o cambio foi algo natural, case evolutivo, que os levou a reemprender con éxito e dar o salto internacional.
Diferenciación
Establecer unha diferenciación coa competencia no sector, implantando o seu selo en franquías de prestixio nacional como as zapaterías Lola Rey, Pie con Bola ou as tendas da marca La Oveja Negra; a incorporación de materiais de primeira calidade con terminacións exclusivas; colaboracións con arquitectos, interioristas e construtores innovadores, entre outros, forman parte da estratexia que Lázaro Style converteu no seu ‘leit motiv’ e que levaron a esta empresa andaluza a reemprender para dar coa clave do éxito.
(Fonte: El Economista)