As peculiaridades da realidade aumentada fixeron que a industria se fixe nela e outros campos, como o do comercio electrónico e a publicidade, comezaron a estudar os seus beneficios. Esta 'máxica tecnoloxía' pode xerar un valor engadido ao crecente sector do mobile commerce. A interacción co ámbito, a busca de información a través da imaxe así como a creación de contidos poderían permitir ao usuario xestionar procesos, realizar compras e mesmo ver o tráiler dunha película dende o cartel da parada do autobús para despois comprar a entrada.
n
n
n"A nova tendencia en realidade aumentada está enfocada a novas aplicacións móbiles cada vez máis funcionais que non só crean experiencias para o usuario senón que achéganlle solucións e posibilidades ilimitadas e, ao mesmo tempo, xeran novas liñas de ingresos para as empresas", explican dende a compañía Realmore, empresa especializada en tecnoloxía 3D. O dispositivo Google Glass, a nova xoia da coroa de Google que verá a luz o próximo ano, é un exemplo de interacción entre realidade aumentada e contido. A relación entre esta tecnoloxía e o mobile commerce tamén gaña terreo entre as grandes marcas de consumo.
n
nExemplos hai moitos, como a posibilidade de adquirir un produto, xa sexa dende o lineal do supermercado ou dende a neveira e descubrir unha serie de receitas ou analizar o maridaje perfecto para o viño. "As empresas que entenden o valor da venda online apostan cada vez máis por esta tecnoloxía do mesmo modo que existen solucións de asistente de compras que permiten ao usuario probarse produtos como reloxos, lentes de sol e roupa de xeito virtual, conseguindo unha experiencia para o usuario traducida en vendas posteriores e en información relevante para os departamentos de mercadotecnia, xa que permite xerar bases de datos, saber cantas interaccións fixo o usuario co produto e mesmo cantas veces foi compartido en redes sociais,", engaden.
n
n(Fonte: ABC)
n
nExemplos hai moitos, como a posibilidade de adquirir un produto, xa sexa dende o lineal do supermercado ou dende a neveira e descubrir unha serie de receitas ou analizar o maridaje perfecto para o viño. "As empresas que entenden o valor da venda online apostan cada vez máis por esta tecnoloxía do mesmo modo que existen solucións de asistente de compras que permiten ao usuario probarse produtos como reloxos, lentes de sol e roupa de xeito virtual, conseguindo unha experiencia para o usuario traducida en vendas posteriores e en información relevante para os departamentos de mercadotecnia, xa que permite xerar bases de datos, saber cantas interaccións fixo o usuario co produto e mesmo cantas veces foi compartido en redes sociais,", engaden.
n
n(Fonte: ABC)
n