A empresa pontevedresa Ledisson gañou un contrato para programar os robots que ensamblarán os novos Mercedes “Clase A” na factoría de Valmet na cidade finesa de Uusikaupunki, segundo explicou o director xeral da compañía galega, Óscar Rodríguez.
Concretamente, os operarios de Ledisson trasladáronse ao país nórdico para traballar na programación informática de 250 unidades robotizadas da marca ABB.
A factoría de Valmet é unha das máis avanzadas tecnoloxicamente de Europa. Precisamente leste é o punto que destaca o director xeral de Ledisson. “O verdadeiramente importante, e isto dános unha idea do sector da automoción, é que nos países nórdicos a man de obra é máis cara e mantense a industria”, explica Rodríguez, que ve na tecnoloxía a forma de manter a produción de vehículos en Europa sen necesidade de recorrer a países de baixo custo.
Esta compañía pontevedresa ten experiencia no sector. Foi a responsable de programar os robots que ensamblan as novas furgonetas K9 de PSA Vigo e tamén a Corsa en Zaragoza ou o novo Polo de Volkswagen en Navarra.
Mercedes-Benz indicou que o centro de Finlandia convértese na terceira instalación da rede de produción mundial da compañía na que se fabrica este vehículo.
A firma iniciou en abril a produción da Clase A en Rastatt (Alemaña) e en maio en Kecskemét (Hungría). O responsable de Produción e Cadea de Subministración da corporación, Markus Schäfer, asegurou que coa posta en produción da Clase A en Uusikaupunki, a empresa continúa coa súa estratexia de aumento de fabricación. “Despois de plántaa líder de Rastatt e da fábrica húngara de Kecskemét, o noso socio de produción Valmet Automotive iniciou a produción da novo Clase A”, afirmou o directivo da corporación automobilística.
A compañía destacou que con este proxecto continúa cooperando con Valmet e lembrou que a xeración anterior deste vehículo tamén se produciu na planta de Uusikaupunki desde 2013. Neste centro a Clase A móntase na mesma liña que o GLC.
(Fonte: Atlántico Diario)