Bq, xunto á editorial Macmillan, quixo dar unha volta de rosca máis á educación. Non á tradicional, senón á que fará que as aulas do noso país saquen os mellores innovadores e enxeñeiros de robótica do futuro. É bMaker, un novo modelo de aprendizaxe editorial.
“Moitas editoriais queren pasar do papel ao dixital, pero xa non se pode aprender así. BMaker, máis alá de ensinar robótica, é unha revolución, porque ten unha aula online que axuda aos profesores e pais, insignia, mostra o que fan en clase”, explica Alberto Valero, director de Bq Educación. Basicamente, este novo produto é unha plataforma dixital, unha páxina web con usuario e contrasinais na que compran licenzas en vez de libros. “É como unha chave: con ela podes descargar o contido xa ordenado, ademais de ter todo un sistema interactivo que che pon exercicios, coñecementos e vainos substituíndo”.
Por outro lado, para o alumno os contidos son diferentes, xa que son interactivos: non só ve vídeos e fotos, senón que vai recibindo información, exercicios, hai videoxogos, “caixa do terror”… En definitiva, socializa a plataforma, porque aínda que o profesor sigua o rendemento do alumno como en calquera outra plataforma, Bq creou certa rede social.
“Non substitúe ao libro, transfórmao -apunta Valero-. É distinto, un salto cualitativo. Ten unha parte sinxela (o hardware) porque está adaptado para primaria e secundaria (se ben nós xa faciamos kits). Pero a auténtica contribución é que non só é unha caixa con cousas, senón que se acompaña ao contido do software. Buscamos unha proposta 360 graos na que o cole pode adquirir un bMaker completo, non fai falta que se vaia collendo produtos de diferentes empresas”.
Pero, ¿por que está fixación pola educación no seo da compañía española? Segundo Valero, hai varias razóns: unha obvia é que Bq necesita persoas para soster a empresa; que haxa un futuro, como nunha canteira. “Os equipos de fútbol fano, nós tamén. É unha razón que ten sentido. Bq naceu nun ámbito universitario, sempre se sentiron moi cómodos no ambiente académico, e iso hai que devolvelo, é unha responsabilidade. É certo que o noso é un departamento comercial, económico, pero temos certa responsabilidade. Hai que achegar algo á sociedade”.
E é que, para o director de Bq Educación, “entre todos temos a obriga de facer ver á sociedade que a robótica xa non é unha diversión -que éo-, senón que tamén representa o que esa mesma sociedade vai demandar durante os próximos 15-20 anos. Como o inglés: non é un accesorio, é algo básico. Aínda se ve como se pertencese ao mundo de Star Wars. Pero cando se chegan a ver os robots que utiliza Amazon compréndese que dentro de poucos anos haberá outro tipo de oficios. Iso xa non se converte nunha diversión, senón en algo serio”.
(Fonte: Innovaspain)