A automoción instalará a súa plataforma loxística en Porriño e aumenta o investimento a 15 millóns

A plataforma loxística integrada do automóbil, proxecto que busca crear un macroalmacén compartido polos fabricantes de compoñentes para aforrar custos de desprazamento e maximizar cargas, construirase finalmente en Porriño. A Zona Franca, un dos socios da empresa que explotará a Infraestrutura Loxística 4.0 co clúster (Ceaga) e VigoActivo (sociedade de investimento do Consorcio), ultima a compra dunha parcela de máis de 20.000 m2 no polígono das Gándaras con acceso ferroviario para levantar a nave, que estará operativa o próximo ano e contará co último en loxística: drones para o control de inventarios, carretillas autónomas, robots colaborativos ou luvas “intelixentes”, entre outras innovacións.

O proxecto, crucial para abaratar até un 20% a factura loxística dos provedores dao catro rodas -aínda que poderán participar empresas doutros sectores-, eleva o seu investimento até os 15 millóns de euros entre a compra do terreo, construción e equipamento e prevé crear medio centenar de empregos directos.

O motor vigués ten présa por facer realidade un proxecto que xa ten consignada unha subvención de 4,3 millóns de euros de fondos FEDER. Esta iniciativa supón unha nova volta de torca na optimización de custos da cadea de valor da industria galega do automóbil, na que a loxística xoga cada vez máis un papel determinante; nalgúns casos, mesmo maior que a man de obra. Esta central operará igual que os almacéns de consolidación de destino que ten Stellantis-Vigo, nos que recepciona os compoñentes de distintas empresas e ordénaos antes de levalos a fábrica, pero ao revés. Os provedores galegos enviarán as súas pezas a esta plataforma para a súa organización e posterior envío aos distintos fabricantes de coches para os que traballan, compartindo transporte -e non como até agora, que cada un utiliza as súas propias vías- e aforrando en custos.

Grosso modo, trátase de levar as mercadorías ao seu destino cos menores desprazamentos  posibles, sobre todo por estrada, ante as cada vez máis restritivas normativas sobre emisións contaminantes da Unión Europea (UE). Ademais, estará aberto a outros sectores que compartan a loxística do motor.

Fonte: Faro de Vigo