A industria aeronáutica galega confía en remontar este ano o voo despois de que a covid cortase as súas ás hai xa case dous anos. Co freo á mobilidade e a incerteza que xerou a crise sanitaria, as compañías aéreas conxelaron na súa gran maioría a contratación de novas naves e iso impactou directamente na actividade do sector. Aínda que as cifras de tráfico internacional de pasaxeiros están aínda lonxe do nivel prepandemia, desde o Consorcio Aeronáutico Galego (CAG) cren que «os crecentes índices de vacinación e a harmonización de medidas» nos países contribuirán a relanzar esta industria nos vindeiros meses.
O seu presidente, Enrique Mallón, apuntou a tres segmentos polos que o sector debe apostar para vertebrar a súa recuperación: drons, defensa e aviación comercial. Respecto deste último nicho, desde o CAG destacan que o transporte aéreo de mercadorías é agora un 8% maior que antes da detonación da pandemia, de modo que ofrece posibilidades de crecemento.
Inciden, ademais, na oportunidade que supón o desenvolvemento dos vehículos non tripulados para Galicia, co aeródromo lucense de Rozas como referente. No campo da defensa, ven no futuro avión de combate europeo (FCAS) e na compra de eurofighter, de helicópteros tigre e de avións patrulla unha mostra da aposta por unha nova xeración de sistemas de defensa que «revolucionará o sector».
Con esas vías de negocio no foco, a aeronáutica galega precisa «imperiosamente» profesionais cualificados. Integrada por máis de 40 empresas, sostén 1250 empregos directos e 400 indirectos. O CAG ve na formación unha das claves para o despegamento do sector.
Fonte: Diario de Pontevedra