10 ideas para os novos avións de pasaxeiros

O home sempre quixo voar e dende que logrou elevarse do chan non parou de innovar co fin de que as viaxes sexan máis rápidas, pracenteiras e seguras, pero iso non é óbice para que algúns inventos parezan realmente enxeñosos e outros francamente futuristas.

Sábese que a Boeing, un dos principais fabricantes de avións do mundo está a intentar que as aeronaves do futuro teñan zonas especiais dedicadas aos xogos, ventás panorámicas abertas, pantallas xigantes e mesmo que se poida reciclar como fonte de enerxía, a calor corporal dos asentos.

A todo 3D

Atrás quedaron os días dos auriculares incómodos e as pequenas pantallas de televisión pixeladas. Os novos entretementos para os pasaxeiros poderían incluír a visualización en 3 D, con son envolvente, sen perturbacións e hai mesmo plans de que tamén teñan unha función olfactiva.

Trampas antiterroristas

A idea pode parecer sacada dunha película de acción pero é unha realidade, xa que a patente das trapelas para terroristas se concedeu. A trapela atopará xusto en fronte da carlinga e sería activada dende a cabina, con só apertar un botón. O terrorista sería encerrado nun sitio seguro, ata que tras aterrar se lle poña en mans das autoridades.

Cabinas removibles

Este sistema baséase en que en vez de avións tubulares sólidos, as novas naves teñan cabinas modulares que se “removen” e cámbianse sen necesidade de inmobilizar a aeronave máis alá do tempo necesario para levar a cabo as operacións de verificación previa como reabastecemento de combustible, a limpeza dunha cabina e a execución dos controis técnicos de rutina. Isto reduciría drasticamente o tempo de inactividade, aumentaría o número total de voos e polo tanto a rendibilidade da liña aérea.

Pantallas “ao grande”

A compañía aeroespacial francesa Thales está a tratar de cambiar o panorama do entretemento en voo co seu último invento: unha enorme pantalla táctil de alta definición de 21,3 polgadas para todos os pasaxeiros colocada na parte posterior do asento dianteiro.

Actualmente operan en cabinas prototipo e as pantallas “Dixital Sky” están deseñadas para que os pasaxeiros poidan ver películas en formato panorámico, follear revistas, gozar de mapas interactivos e ata coñecer a cidade á que se dirixe.

Soarigami

¿Chegou o fin das guerras polos apoiabrazos? Este divisor que custa apenas 23 euros pretende acabar coa silenciosa loita que día a día se dá nos voos de todo o mundo: acaparar o apoiabrazos. Soarigami é un divisor que se parece a un avión fabricado en papel reciclable en estilo origami con clip e tras o seu uso, prégase e gárdase.

¿Durmir como unha bolboreta?

Deseñado para os voos de longa distancia, Butterfly é un asento flexible que permite a transformación instantánea do espazo onde un normalmente se senta, nunha superficie plana que permite aos pasaxeiros descansar durante a viaxe.

Os creadores deste orixinal espazo/asento/cama, dan ás liñas aéreas a flexibilidade para axustar a configuración da cabina baseándose na demanda en tempo real de cada voo, o que lles permite facer o uso máis eficiente do reducido e por tanto precioso espazo e aumentar ao máximo a comodidade do pasaxeiro.

Os campos de forza

Tal cal, se estás pensando en Star Wars, non te equivocas. Aparentemente a Boeing concedéuselle unha patente para un sistema de defensa baseado en campos de forza. O sistema permitiría detectar a onda expansiva dunha explosión e crear un espazo de aire ionizado (un campo de plasma) que protexa a nave mediante o sobrequentamento do aire circundante con láser, microondas ou arco eléctrico.

¿Transparente?

Para 2050 Airbus proponse ter unha nave enteira 100% transparente, o que probablemente é aterrador para algunhas persoas, pero para outras pode resultar moi estimulante. Os pasaxeiros facturarían mediante a colocación da palma da súa man na porta transparente, que funciona como un escáner biométrico e os asentos Automorph van axustarse á forma do corpo.

¿Un donut voador?

Non é broma. Airbus conseguiu a patente para construír un avión cun burato no centro, xa que aparentemente esa sería unha das mellores formas de acomodar aos pasaxeiros, sen perder aerodinámica e garantirá unha distribución máis uniforme da presión da cabina, polo que espera que as viaxes nestas novas naves, sexan máis cómodas e eficaces.

Avión con trens

A idea chamada SkyStation propón que os avións chamados Skyships, conten con trens cos que se recollería e se descargaría tanto os pasaxeiros como á equipaxe e mesmo o combustible de maneira que a aeronave non tería que aterrar. As ás do avión poderían ser optimizadas para o voo, aumentando a eficiencia e acurtando o tempo de viaxe.

(Fonte: Agencias)